اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۸۳۰۵
حمودی در گفت‌وگو با میزان: اتفاقات آبادان فوتبال ما را زیر سؤال می‌برد/ حیف است هواداران صنعت نفت نتوانند تیمشان را حمایت کنند

اتفاقات آبادان فوتبال ما را زیر سؤال می‌برد/ حیف است هواداران صنعت نفت نتوانند تیمشان را حمایت کنند

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: هواداران صنعت نفت خاص بوده و معروف به این هستند که تنها تیم خودشان را تشویق می‌کنند.
۲۰:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷
وانانیوز|

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مقابل این تیم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. زود هم به گل رسیدیم و می‌توانستیم در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی یکی، دو گل دیگر بزنیم.

وی ادامه داد: قبل از اینکه گل دوم را بزنیم، گلی زدیم که مردود اعلام شد، البته به نظر من این گل صحیح بود. داور وقتی این گل را مردود اعلام کرد، برخلاف صنعتی‌ها اعتراض نکردیم و شلوغ نکردیم که بازی به هم بریزد.

بازیکن تیم فوتبال پیکان با اشاره به عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم گل هم بزنیم و نتیجه را دو بر یک به نفع خودمان برگردانیم. اما هواداران آبادانی با هر سوت داور اعتراض می‌کردند.

حمودی افزود: دقیقه ۸۵ و در صحنه‌ای که صنعت نفتی‌ها به آن معترض بودند و اعتقاد داشتند داور باید پنالتی اعلام کند، ما در زوایای مختلف که این صحنه را دیدیم چیزی مشخص نبود و داور و کمک‌داور هم دید خوبی نداشتند. حتی اگر این صحنه پنالتی بوده باشد جزو اشتباهات داوری است، همانطور که یک گل ما را مردود اعلام کردند.

وی در رابطه با اعتراضات هواداران صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: دلیل نمی‌شود که با حتی یک اشتباه داور، تماشاگران شلوغ کنند! به نظرم این شلوغ کردن و سنگ پرتاب کردنی که باعث شد کمک‌داور مسابقه هم صدمه شدید ببیند، به ضرر خود هواداران و تیم صنعت نفت است.

بازیکن با تجربه تیم فوتبال پیکان ادامه داد: نتیجه بازی تا قبل از توقف آن به نفع ما بود و اگر قرار است رأیی صادر شود قطعاً به سود تیم ما خواهد بود؛ بنابراین خود آبادانی‌ها با این اتفاقاتی که رقم زدند، ضرر می‌کنند، چون هم بازی را باختند و هم احتمال محرومیت برای آن‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حرکت هواداران تیم میزبان جالب نبود، نباید این اتفاق می‌افتاد تا بازی ادامه پیدا کند. با این سنگ‌پرانی که در آبادان می‌شود، نمی‌توان فوتبال بازی کرد. هواداران صنعت نفت خاص بوده و معروف به این هستند که تنها تیم خودشان را تشویق می‌کنند. حیف است که با این حرکات و اتفاقات نتوانند تیم‌شان را در بازی‌های آینده حمایت کنند.

حمودی در پایان گفت: ان‌شاءالله دیگر شاهد این صحنه‌ها در فوتبالمان نباشیم. این اتفاقات فوتبال ما را که جز بهترین‌های آسیا هستیم زیر سؤال می‌برد.

انتهای پیام/
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین