اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۵۴۱

برد مقابل صبا برای ما ضروری بود

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نیاز بود در نیم فصل دوم از یک جا برد‌ةای‌مان آغاز شود و شکست صبا برای ما ضروری بود.
۱۲:۰۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید رمضانی در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: خدا را شکر که زحمات‌مان در این بازی جواب داد و به آنچه استحقاقش را داشتیم، رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم ما در نیم‌فصل اول امتیازات زیادی را از دست داده است و با این شرایط در نیم‌فصل دوم باید در جمع‌آوری امتیاز دقت و تلاش بیشتری داشته باشیم تا عقب‌افتادگی خود را جبران کرده و  وضعیت‌مان را در جدول رقابت‌‌ها بهبود ببخشیم.

رمضانی با تأکید بر اینکه بازی با صبا دیدار سختی برای آنها بود، عنوان کرد: واقعیت این است که تیم ما در نیم‌فصل دوم باید از یک جایی برد‌های خود را آغاز می‌کرد و این مسئله فشار زیادی روی تیم گذاشته بود که باعث شد دیدار با صبا برای‌مان سخت و حساس‌تر شود. خوشحالم از اینکه توانستیم این بازی را ببریم و حالا در شرایط بهتری لیگ را ادامه می‌دهیم.

سرپرست تیم راه‌آهن در واکنش به بردهای تیم‌های ته جدولی در بازی‌های هفته نوزدهم لیگ‌برتر گفت: ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم بلکه کار خودمان را می‌کنیم. برای ما این برد بسیار ضروری بود و باید تلاش کنیم این روند ادامه پیدا کند تا در آخر در لیگ برتر ماندنی شویم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان راه‌آهن تا زمان دریافت مطالبات خود دیگر قصد حضور در تمرینات این تیم را ندارند، تصریح کرد: بازیکنان ما قصد اعتصاب نداشته و ندارند و در بازی با صبا هم با تمام وجودشان در زمین حاضر شده و بهترین نمایش را داشتند. البته این بدان معنا نیست که آنها مشکل مالی ندارند، بلکه دریافتی خیلی کمی از باشگاه داشته‌اند و امیدوارند باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کند.

رمضانی همچنین تصریح کرد: من و تارتار با کیانیان مالک باشگاه صحبت کرده‌ایم و قرار است در این هفته بخشی از قراداد‌های بازیکنان به آنها پرداخت شود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا بازیکنان با تمرکز بیشتری در تمرینات شرکت کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین