اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۴۱۲
برهانی با حفظ کسوت و حرمت خط خورد!
۱۳:۰۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-آرش برهانی در بازی امروز باز هم باید از خانه استقلال را ببیند. او دیروز و در پایان تمرین برای دومین هفته متوالی در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر متوجه شد که نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.

آرش که در بازی با ذوب‌آهن هم جزو مسافران استقلال برای سفر به اصفهان نبود، دیروز و پریروز در تمرینات تیمی استقلال شرکت داشت و بدون هیچ مشکلی پا به پای سایر بازیکنان کار کرد. برهانی پیش از این فقط در بازی با سپاهان در دور رفت رقابت‌های لیگ جاری در لیست نبود و این سومین بار است که این اتفاق رخ می‌دهد.

مجیدی در گوش برهانی چه گفت؟

برهانی در تمرین دیروز استقلال با قدرت کار کرد و اتفاقاً به دلیل غیبت در دیدار هفته گذشته (که در جمع نفرات این تیم حضور نداشت) از انگیزه‌های زیادی برای جا گرفتن دوباره در لیست بازیکنان تیم برخوردار بود تا بتواند برابر استقلال اهواز به میدان برود. او پس از تمرین و در حالی که مشغول جمع کردن وسایلش بود، متوجه شد که فرزاد مجیدی به او نزدیک شده و آرام کنار گوشش می‌گوید: «پرویز خان تو را خط زده!» حرکت مزبور از سوی اطرافیان تیم به شکلی تعبیر شد که برای حفظ کسوت و حرمت برهانی خط خوردنش به این شیوه بیان شده است. برهانی هم با شنیدن این جمله یکی از همان لبخندهای مهربانانه‌‌اش را زد و وسایلش را جمع کرد تا به خانه برود. بازیکنان تیم هنوز اسامی بازیکنان خط خورده را نشنیده و منتظر بودند تا فرزاد مجیدی اسامی را اعلام کند که دیدند برهانی در حال ترک رختکن زمین شماره دوی آزادی است و پچ‌پچ‌ها شروع شد. البته تعدادی هم که از قبل انتظار این لحظه را می‌کشیدند، حرفی نزدند و فقط به جمله «قربونت داداش» بسنده کردند.

چرا برهانی دوباره خط خورد؟

حدود دو هفته پیش بود که اعلام شد بازیکنان استقلال به سرکردگی 3 تن از قدیمی‌تر‌ها برای صحبت با مسئولان باشگاه و اینکه چرا پول بازیکنان را نمی‌دهند، معترض شده‌اند. گفته شد آن نفرات تهدید کرده‌اند که بازیکنان تیم در صورت عدم دریافت طلب‌شان در تمرینات شرکت نمی‌کنند. در آن روز از برهانی، فخرالدینی و طالب‌لو در اخبار نام برده شد. پس از آن هم بار دیگر این اتفاق رخ داد و بازیکنان تهدید به تمرین نکردن کردند و روزی که قرار شد به آنها چک 28 بهمن را بدهند، دو نفرشان یعنی طالب‌لو و برهانی برای این منظور به باشگاه نرفتند تا این شائبه ایجاد شود که آنها حاضر به دریافت چک نیستند. گرچه این مسائل تکذیب شد و مسئولان باشگاه همه چیز را تصادفی اعلام کردند ولی به نظر می‌رسد مسائلی در پس پرده وجود دارد که برهانی پس از آن اتفاقات حالا برای دومین هفته پیاپی از لیست 18 نفره تیم بیرون می‌ماند، مگر آنکه خط خوردن او دلیل کاملاً فنی داشته باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین