اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۳۲۹

واکنش مربی ملوان انزلی به عملکرد داوران

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تأکید کرد که رئیس هیئت مدیره این باشگاه اولتیماتومی به استیلی و کادر فنی‌اش نداده است.
۱۲:۵۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-پایان رأفت در گفت‌وگویی درباره تساوی بدون گل ملوان بندرانزلی مقابل نفت تهران اظهار داشت: در تمریناتی که برای این دیدار انجام دادیم، نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم، اما بازی که انتظارش را داشتیم از آب در نیامد. این دیدار بیشتر فیزیکی و روی هوا بود و تیم حریف هم دوندگی زیادی داشت. ما به نفتی‌ها موقعیتی ندادیم و در چند مورد هم به دروازه حریف نزدیک شدیم، اما نتوانستیم کاری کنیم.

وی افزود: در یک صحنه توپ به دست بازیکن نفت خورد، اما احمد صالحی اعتقادی به پنالتی نداشت. هفته‌هاست که داوران برای ملوان پنالتی نمی‌گیرند. کارشناسان پس از آنالیز بازی به پنالتی که برای ملوان گرفته نشده است، اشاره می‌کنند، اما باز هم شاهد هستیم که داوران برای ما پنالتی نمی‌گیرند. در بازی با استقلال اهواز، سایپا، سیاه‌جامگان و ...نمونه‌های مشابه اتفاق افتاد، اما داوران خیلی راحت از این صحنه‌ها گذشتند. در دیدار برابر سیاه‌جامگان داور اعتراف کرد که پنالتی ملوان را ندیده و شرمنده شده است.

«نمی‌دانم چرا داوران برای ملوان پنالتی نمی‌گیرند»، مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با طرح این موضوع تأکید کرد: وقتی به داوران اعتراض می‌کنیم، تذکر می‌دهند که در صورت تکرار اعتراض از زمین اخراج می‌شوید. باشگاه هم نامه می‌زند، بازهم اتفاقی نمی‌افتد. هواداران انتظار پیروزی تیم را دارد و کاری به داوری ندارد. در این شرایط اعتراض هوادار به کادر فنی فشار وارد می‌کند. وقتی برای فلان تیم پنالتی نمی‌گیرند، صدای اعتراض‌شان را به عرش می‌رسد، اما تا کوچک‌ترین اعتراضی از سوی ما صورت می‌گیرد، می‌گویند جریمه یا محروم می‌شوید.

رأفت در خصوص اینکه گفته می‌شود احمد دنیامالی پس از پایان دیدار ملوان - نفت به کادر فنی این تیم اولتیماتوم داده است، گفت: دنیامالی در این مدت تلاش زیادی کرده که برای باشگاه پول بیاورد و به شخصه شرمنده او شده‌ایم. رئیس هیئت مدیره باشگاه ناراحت بود که چرا ملوان در زمین خودش نتیجه نگرفته، اما اولتیماتومی نداده است.

وی در خصوص شرایط مازیار زارع نیز گفت: زارع بازیکن بزرگی است و به تیم ما کمک کرده است. او کمی از لحاظ روحی - روانی دچار مشکل شده و نمی‌توانست بازی کند. کمی از این مشکلات به مسائل مالی باز می‌گردد. مازیار بازیکن بزرگی است و می‌داند که ملوان تیم شهر خودش است به همین خاطر با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش می‌کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین