اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۷۷۳

به کسی باج نمی‌دهیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مردم نگران بازیکن‌سالاری در والیبال نباشند، چراکه با تغییر کادر فنی تا نشانی از آن نخواهد بود.
۰۹:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال که روز گذشته توانست 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شود. وی اظهار داشت: از تمام افرادی که یک بار دیگر به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم. 4 سال دیگر فرصت داریم تا به مردم و والیبال خدمت کنیم و بتوانیم کارهایی کنیم که دل مردم شاد شود. از اهدافی که مد‌نظرمان بود تنها صعود به المپیک باقی مانده است و تلاش می‌کنیم به آن هم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم، ادامه داد: خیلی از مردم و کارشناسان نگران بازیکن‌سالاری در تیم ملی والیبال ایران بودند که باید بگویم این موضوع مربوط به مدیریت کادر فنی است. هرچه مدیریت در تیم ملی قوی‌تر باشد بازیکن‌سالاری کم‌رنگ‌تر خواهد بود و تمام اعضا در خدمت تیم ملی خواهند بود و کسی نمی‌تواند خواسته‌های خود را تحمیل کند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مردم دیگر نگران بازیکن‌سالاری در والیبال نباشند، چراکه تغییراتی در کادر فنی ایجاد شده و لوزانو به عنوان سرمربی انتخاب شده است. وی یکی از مربیان بزرگ والیبال است که رفتارهای خاص خود را دارد. ما باید کاری می‌کردیم که مدیریت در تیم ملی قوی شود و به همین دلیل لوزانو را انتخاب کردیم.

داورزنی درمورد نقاط ضعف فدراسیون، خاطرنشان کرد: در فدراسیون کسی باج نمی‌دهد، چراکه اصلاً فرصت این کار را نداریم. ما چندین تیم ملی داریم و باید به تمام آنها رسیدگی کنیم تا خون تازه به والیبال تزریق شود و جوانان در تمام بخش‌ها از جمله بازیکنی و داوری و ... رشد کنند.

وی عنوان کرد: قطعاً در دوره‌های گذشته نقاط ضعفی داشتیم که باید آنها را رفع و اصلاح کنیم، اما مردم مطمئن باشند که در هیأت رئیسه تمام موارد را بررسی خواهیم کرد. در برخی کمیته‌ها هم بازنگری می‌شود و امکان دارد تغییراتی در دوره جدید ریاست در فدراسیون ایجاد شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین