اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۷۳۹
دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته برگزاری مسابقات آندو تیموریان را محروم کرده است و در صورت بازی کردن او مسئولین اجرایی مسابقات هم متخلف به حساب خواهند آمد.
۱۷:۰۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز، حسین عبداللهی در گفت و گویی درباره محروم بودن یا نبودن حنیف عمران زاده در بازی روز سه شنبه استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: فعلا تا به این لحظه حنیف عمران زاده محروم است و حکم محرومیت یک جلسه ای او اجرا خواهدشد. درباره آینده نمی توانم صحبتی کنم. باشگاه استقلال قبلا نامه ای مبنی بر تجدیدنظر به ما ارسال کرده بود اما به تازگی این اتفاق رخ نداده است. 

 

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت آندو از بازی پیش روی تیمش گفت: کمیته انضباطی آندو تیموریان را محروم نکرده است بلکه کمیته مسابقات به دلیل اخراج او در بازی نفت و تراکتورسازی در لیگ فصل قبل از یک بازی محروم کرده است. طبق قانون باید این محرومیت در بازی پیش روی سایپا اجرا شود چون محرومیت بازیکن باید داخل کشور خودش اعمال شود نه در کشور دیگر.

 

عبداللهی در پایان اذعان داشت: بازیکن وقتی محروم است مسئولین اجرایی نباید به او اجازه بازی دهند. در غیر این صورت خود مسئولان اجرایی هم متخلف به حساب می آیند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین