اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۷۲۵

واکنش مدیرعامل سیاه‌جامگان به درگیری روز گذشته هواداران

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه گفت که ای کاش به جای گل به خودی به ژاپن گل می‌زدی و این موضوع باعث درگیری به وجود آمده شد.
۱۵:۲۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص پیروزی سیاه‌جامگان مقابل نفت اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز با ارزش مقابل تیم قدرتمند نفت کسب کنیم. این پیروزی باعث می‌شود روحیه بازیکنان افزایش یابد و در ادامه لیگ بتوانیم نتایج بهتری را از آن خود کنیم.

وی در مورد درگیری که بین هواداران در جریان مسابقه به وجود آمده گفت: ما هیچ هواداری به تهران نبرده بودیم درگیری بین تماشاگران به وجود آمد که شخصی پس از اینکه ما به گل دوم رسیدیم خطاب به ارسلان مطهری گفت که ای کاش به جای گل به خودی به ژاپن گل می‌زدی. پس از این صحبت هوادار پدر ارسلان مطهری در جایگاه بود که باعث به وجود آمدن درگیری شد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان یادآور شد: ما این صحبت‌ها را محکوم می‌‌کنیم و به هیچ عنوان قبول نداریم که چنین واکنشی نسبت به بازیکن نشان بدهند.مطهری بازیکن ارزشمندی است که برای تیم امید هم تلاش کرد اما این اتفاقی که رخ داد از سوی هواداران ما نبود چراکه ما تماشاگری را به تهران نیاورده بودیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین