اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۷۱۷

زد و بندهای رؤسای حاشیه‌سازان را افشا می‌کنم و آبرویشان را می‌برم/ با یک پرس چلوکباب تطمیع می‌شوند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به شعارهای داده شده علیه خودش گفت: این افراد اگر بخواهند فراتر از این بروند، زد و بندهای رؤسای آنها را به طور مستند افشا و برملا می‌کنم و آبروی آنها را می‌‌برم.
۱۴:۰۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص شعار برخی از هواداران تیم تراکتورسازی علیه او در جریان دیدار تیم‌های راه‌آهن و تراکتورسازی و همچنین اظهار نظر پس از بازی قلعه‌نویی مبنی بر اینکه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه انتظارات او را برآورده‌کرده‌اند، گفت: من و اعضای هیئت مدیره باشگاه همه تلاش خود را می‌کنیم تا خواسته‌های هواداران تا جایی که امکان دارد برآورده شود و اظهارات سرمربی تیم هم گواه بر این موضوع است اما در این بین عده‌ای انگشت شمار هستند که برای این شعارها از افرادی که منافع آنها در باشگاه تراکتورسازی قطع شده خط می‌گیرند.

وی افزود: افرادی که برای چنین شعارهایی خط می‌دهند کسانی هستند که رویای برپایی حکومتی مجدد در تراکتورسازی را دارند اما منافع آنها قطع شده است. آنها به خوبی برای ما شناخته شده هستند و در حال حاضر یا از فوتبال کنار گذاشته شده‌اند و یا در فوتبال هستند و تیم دارند. آنها از شروع نیم فصل اول ابتدا به زدن تونی و اطرافیانش پرداخته و حتی برخی از بازیکنان تیم مثل بختیار رحمانی را هم هدف قرار داده‌اند. اگر از حضور این افراد در تیم تراکتورسازی ممانعت یا منافع آنها قطع نمی‌شد من بهترین مدیرعامل در فوتبال ایران بوده و حتی از آبراموویچ هم بهتر بودم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: این افراد علنی به من می‌گویند که در فوتبال ایران بی‌اخلاقی نسبت به اخلاق ارجحیت دارد و حتی پیامک‌های آنها نیز موجود است که اعلام می‌کنند با اگر بخواهند می‌توانند با بی‌اخلاقی‌ها هر کسی را در این فوتبال تغییر دهند. این افراد در حدی نیستند که بخواهم جواب آنها را بدهم ضمن اینکه اگر بخواهند فراتر از این بروند، زد و بندهای رؤسای آنها در زمینه بازیکنان را به طور مستند افشا و برملا می‌کنم و آبروی آنها را به گونه‌ای می‌برم که دیگر نتوانند در تبریز بمانند.

عباسی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر این حاشیه‌سازان و مخالفان در یک تیم تبریزی دور هم جمع شده‌اند و فکر می‌کردم با این موضوع دیگر از این کارهای خود دست بر می‌دارند اما با توجه به جایگاه بزرگی که تیم تراکتورسازی در فوتبال ایران دارد آنها همچنان اهداف دیگری در سردارند به طوری که به جرأت می‌گویم بخش عمده‌ای از حواشی پیرامون تیم تراکتورسازی کار آنها بوده است. امیدوارم آنها به تیم خود بچسبند و تلاششان را برای بالا آوردن آن تیم انجام دهند.

وی ادامه داد: قیمت افرادی که از آنها خط می‌گیرند متفاوت است، بعضی از آنها با 50 هزارتومان و بعضی دیگر با یک پرس چلوکباب تطمیع می‌شوند. آقایان! من 8 سال در جبهه بودم تا باجی به رژیم بعث عراق ندهم  و مطمئن باشید در اینجا هم به هیچ‌کس باج نمی‌دهم. اگر عباسی نباشد مهم نیست بلکه مهم تیم تراکتورسازی است و حتی اگر همه شهر با من مخالف باشند از انجام کار ناصواب تمکین نمی‌کنم. همیشه به دنبال انجام کار درست بوده‌ام و در حال حاضر نیز دیدگاهم عوض نشده است. مطمئن باشید همه تلاشمان را برای حل مشکلات انجام می‌دهیم تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم. هویت این افراد کاملا برای ما مشخص است. آنها تا پیش از بازی با راه‌آهن «لال» شده بودند اما با یک تساوی مقابل این تیم زبان باز کردند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که برخی می‌گویند منظورتان از این حرف‌ها رسول خطیبی است، گفت: من با خطیبی مشکلی ندارم اما جریانی سوءاستفاده‌گر وجود دارد که می‌خواهد خواسته‌های خود را تحمیل کند.

عباسی در ادامه گفت‌وگویی در خصوص اینکه به احتمال فراوان نماینده‌های فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید در یک کشور بی‌طرف به مصاف تیم‌های عربستانی بروند، گفت: من مخالف ورود سیاست به ورزش هستم و ما نیز در باشگاه تراکتورسازی تافته جدا بافته از کشور نیستیم. صحبت‌ها و نشست‌هایی با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این خصوص داشته‌ایم و مطمئن باشید مصلحت کشور و فوتبال هرچه در این خصوص باشد از آن تمکین می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم در این جریان اقتدار و عزت ما از بین برود. ما جزو امن‌ترین کشورهای دنیا هستیم. شب گذشته شنیدم که در عربستان بمب گذاری شد  بنابراین ما باید ادعا کنیم که کشور آنها ناامن است.

وی گفت: اگر آنها مشکلی در زمینه میزبانی دارند می‌توانند میزبان ما در کشوری بی‌طرف شده و یا حتی به شرق آسیا بروند. آنها می‌خواهند با پول تحکم کنند اما مطمئن باشید جلوی آنها می‌ایستیم. مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زحمات زیادی می‌کشند و ما در این قضیه انتظار داریم محکم ایستاده و باج ندهند. چرا باید اقتدار خود را نادیده بگیریم؟ از مسئولان سازمان لیگ هم انتظار داریم کمک کنند مشکلات مالی نمایندگان ایران در آسیا حل شود تا ما حرف‌های خود را درون زمین بزنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین