اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۵۰۴۵

تلاش می‌کنیم روند پیروزی‌های خود را از بازی با فولاد آغاز کنیم

تلاش می‌کنیم روند پیروزی‌های خود را از بازی با فولاد آغاز کنیم
بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قصد داریم از همین هفته روند پیروزی خود را با کسب یک نتیجه خوب مقابل فولاد آغاز کنیم تا به هدفی که داریم برسیم.
۱۴:۴۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

علی شجاعی در گفت‌وگویی درباره تساوی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پارس جنوبی جم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهارداشت: به نظرم بازی خوبی را ارائه دادیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. از این به بعد تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازی‌های پیش رو امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی در مورد شرایط این روز‌های تیم نساجی گفت: شرایط خوبی داریم و تیم ما در آرامش است. همچنین هواداران پرشوری داریم که حمایت همه جانبه‌ای از این تیم ِمی‌کنند و حمایت آنها به ما بازیکنان انگیزه خوبی می‌دهد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امسال جزء بالانشینان جدول باشیم چون کادرفنی و بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در ارتباط با بازی هفته آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته جهارم لیگ برتر خاطرنشان کرد: فولاد تیم بسیار خوب و منسجمی است و بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد اما ما نباید امتیاز از دست دهیم، چون هدف مان حضور در نیمه بالایی جدول است. قصد داریم از همین هفته روند پیروزی خود را با کسب یک نتیجه خوب مقابل فولاد آغاز کنیم تا به هدفی که داریم برسیم.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین