اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۴۸۸
پیشکسوت فوتبال گفت: کمیته‌هایی که در فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کنند ضعیف عمل کرده‌اند.
۱۶:۳۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حسن روشن در خصوص حذف تیم امید از رقابت‌های انتخابی تیم المپیک اظهار داشت: ما باید برنامه‌ریزی 3-4 ساله داشته باشیم تا بتوانیم موفق باشیم. ژاپن از برزیل الگوبرداری کرد و روی تیم نوجوانان خود کار کرد تا برای المپیک آماده شود و پس از آن در جام جهانی حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم در المپیک مسکو شرکت کنیم نباید از سال 2019 کار را آغاز کنیم بلکه باید از حالا تیم زیر 16 ساله‌ها را زیر نظر بگیریم تا برای آن موقع آماده شوند. البته در این فدراسیون بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ بدهد.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: مسائل مربوط به تیم‌های ملی به کمیته‌ها بازمی‌گردد که باید آنها قدرتمند عمل کنند. فدراسیون کارهای کلی را انجام می‌دهد. در ایران کمیته‌ها ضعیف کار می‌کنند و همین باعث می‌شود که عملکرد خوبی نباشد. در زمان ما اگر تیم‌ها نتیجه می‌گرفتند به خاطر این بود که فدراسیون بازوان قوی داشت.

روشن خاطرنشان کرد: اینکه کی‌روش کمیته فنی را قبول ندارد نشان از ضعف فدراسیون است. اگر کمیته فنی قوی وجود داشت کی‌روش هم آن را می‌پذیرفت و این اجازه را پیدا نمی‌کرد مخالفت کند. به نظرم یکی از دلایل عدم موفقیت تیم امید هم عدم هماهنگی با تیم بزرگسالان بود. ما اگر ژاپن را هم شکست می‌دادیم باز هم مشکل داشتیم. البته ژاپن با این برنامه‌ریزی که می‌کند به ما نمی‌بازد.

وی در مورد اینکه آیا انتخاب کادر فنی درست بوده یا خیر؟ تاکید کرد: این موضوع را باید کسانی پاسخ بدهند که اعضای کادر فنی تیم امید را انتخاب کردند. آنها باید در مورد صلاحیت کادر فنی نظر بدهند اما به نظرم در کادر فنی هم مشکلاتی وجود داشت.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه مجلس به بحث فساد در فوتبال ورود کرده و آیا معتقد است که اسامی افراد مجرم اعلام خواهد شد یا خیر؟ گفت: نمایندگان مجلس منتظر هستند تا مراحل قانونی پیش برود و جرم ثابت شود و پس از آن اسامی را اعلام می‌کنند. خدا کند هر کسی که در این کار مجرم بود اسمش را بیاورند حتی  اگر در رده‌های بالا قرار دارد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری