اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۴۰۹
پیش از دیدار فینال جام شهدا رخ داد؛

عکس/ صادقیان با گرمکن آبی در جمع پرسپولیسی ها

هافبک صبای قم پیش از دیدار با پرسپولیس به جمع همبازی های سابق خود رفت.
۰۹:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پیام صادقیان در دیدار دیروز پرسپولیس مقابل صبای قم یکی از سوژه های میدان بود. وی پیش از این بازی در جمع سرخپوشان حاضر شد و اینگونه مورد استقبال قرار گرفت.

 

صادقیان که با دلخوری و ناراحتی از پرسپولیس رفت و گفته می شد از دست قرمزها دل چرکین است، دیروز خیلی دوستانه با برانکو، کریم باقری و سرخپوشان خوش و بش کرد و حتی چند لحظه ای هم کنار نیمکت ذخیره های پرسپولیس معرکه گرفت و شوخی کرد.

 

پیام وقتی امید عالیشاه را دید، خیلی تند و سرپایی یکی از خاطرات جالبی که از دوران رفاقت با عالیشاه داشت را برای همبازیان او بازگو کرد و حسابی بازیکنان پرسپولیس را خنداند.

 

او سراغ کریم باقری که گفته می شد یکی از عوامل جدایی اش از جمع سرخپوشان است هم رفت و با شوخی به او گفت: «افتخار بده با هم عکس بگیریم.» و سپس رو به عکاسان یک عکس یادگاری با هم گرفتند.

 

صادقیان بعد از بازی هم درباره این رفتار خود با مربیان و بازیکنان پرسپولیس گفت؛ هر چه دلخوری بود متعلق به گذشته است و من کدورت ها را دور ریخته ام.

 

پیام که نیم فصل از نفت به صبا پیوست، در بازی پرسپولیس و صبا در فینال تورنمنت چهارجانبه شهدا که با پیروزی یک بر صفر صبا و قهرمانی این تیم همراه بود، مقابل پرسپولیس بازی کرد.

 

پیام صادقیان، مهدی طارمی و احمد نوراللهی

 

 

برانکو ایوانکوویچ و پیام صادقیان

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین