اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۳۴۴۱
برانکو باید به بیرانوند بازی دهد  نعمتی بازیکنی شش دانگ است
 پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: نعمتی سطح تکنیکی بالایی دارد و بازیکنی شش‌دانگ است.
۱۲:۴۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

فرشاد پیوس در خصوص بازی پیش‌روی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال اظهارداشت: بازی بسیار سختی خواهد بود چون دمای هوا در اهواز بالاست و در عملکرد بازیکنان بسیار تاثیرگزار خواهد بود. شاگردان برانکو باید یک بازی منطقی و رو به جلو را ارائه داده، پاس‌های نزدیک به هم دهند و توپ را در اختیار خود داشته باشند تا تیم خوزستانی نتواند برنامه‌های خود را در زمین بازی پیاده کند.

وی افزود: با توجه به بازی در زمین استقلال‌خوزستان، شرایط آب و هوایی به نفع این تیم و به ضرر پرسپولیس خواهد بود. گرفتن یک امتیاز در این شرایط آب و هوایی برای شاگردان برانکو بسیار ارزشمند است.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی‌های خوب سیامک نعمتی هم گفت: نعمتی سطح تکنیکی بالایی دارد و اگر رو به جلو حرکت کند می‌تواند همیشه مثمرثمر باشد. این بازیکن در بازی هفته گذشته هم گل‌های زیبایی به ثمر رساند و پاس گل هم داد و توانایی‌های خود را به درستی در زمین بازی به نمایش گذاشت. این بازیکن بسیار دوندگی بالایی دارد و بازیکنی شش‌دانگ است.

پیوس در خصوص شرایط بیرانوند در پرسپولیس و احتمال جدایی‌اش از این تیم خاطرنشان کرد: برانکو باید اجازه دهد تا این دروازه‌بان برای تیم بازی کند. پرسپولیس در آینده نزدیک لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد و باید بیرانوند را برای این رویداد آماده کند. پرسپولیس به جزء این دروازه‌بان فرد مطمئن دیگه‌ای در درون دروازه ندارد و با نبود او تیم ضرر خواهد کرد. اگر واقعا بیرانوند قصد ترک ایران و رفتن به ترکیه را دارد بهتر است باشگاه با او گفت‌وگو کند و اجازه ندهد تا او از تیم جدا شود. هر طور شده باید بیراوند را در تیم نگه داشت.

 

110

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین