اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۲۹۳۱

خوردبین: باشگاه پرسپولیس باید پاسخ توهین شبکه سعودی را بدهد!

خوردبین: باشگاه پرسپولیس باید پاسخ توهین شبکه سعودی را بدهد!
 سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس باید پاسخ توهین شبکه وهابی سعودی را بدهد تا آنها بدانند که در حدی نیستند که بخواهند در مورد دین و ورزش ما قضاوت کنند.  
۲۲:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

محمود خوردبین درباره وضعیت پرسپولیس و محرومیتش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: آقای برانکو کاربلد است و کسانی که از تیم محروم شدند از اول هم معروف نبودند سرمربی پرسپولیس بود که از این بازیکنان توانست طوری کار بکشد که براحتی بتوانند در خدمت تیم باشند.


وی افزود: بازیکنانی که در پرسپولیس معروف شدند و از این تیم رفتند معروفیت آن ها از قِبَل آقای برانکو بوده و در مورد وضعیت تیم هم باید بگویم به نظر من تا پایان نیم فصل اگر پرسپولیس به خوبی امتیازها را جمع آوری کند مشکل خاصی برای تیم پیش نخواهد آمد.

 

خوردبین در ادامه درباره احتمال برکناری آقای گرشاسبی با قانون ممنوعیت اشتغال بازنشسته ها و تاثیر آن بر ادامه همکاری برانکو گفت: البته این موضوع ربطی به ادامه همکاری با آقای برانکو نخواهد داشت چرا که این موضوع مسئله ای درون باشگاهی است و انشالله که چنین اتفاقی نیفتند و آقای گرشاسبی بتواند به کار خود در باشگاه ادامه دهد چرا که دیگر امور کار به دستش آمده است.

 

وی در واکنش به توهین شبکه سعودی - وهابی  به عقاید شیعه و همچنین تمسخر بازیکنان پرسپولیس توسط این شبکه گفت: باشگاه پرسپولیس باید پاسخ توهین این شبکه سعودی را بدهد تا آنها بدانند که در حدی نیستند که بخواهند در مورد دین و ورزش ما قضاوت کنند. 

 

او در پایان در مورد پیش بینی دیدار پرسپولیس و الدحیل و همچنین در مورد 4 بازیکن تک اخطاری در دیدار رفت این بازی هم اظهار داشت: الدحیل تیم خوبی است و کار تیم پرسپولیس خیلی سخت است انشالله که بچه ها اخطاری نگیرند و مشکلی پیش نیاید و انشالله صعود خواهیم کرد.

110

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین