اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۲۳۳

واکنش عباسی به گزارش کمیسیون اصل 90 /نمایندگان استان ما احتمالاً خواب بودند!

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: انتظار ما از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس این بود که نگاه واقع بینانه‌ای در تهیه و تنظیم گزارش فساد در فوتبال داشته باشند.
۱۲:۲۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه در بخشی از گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس از سیاه‌جامگان در کنار باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان به عنوان باشگاه‌هایی نام برده شده که سازمان امور مالیاتی بدهی مالیاتی آنها را اعلام نکرده، گفت: انتظار ما از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس این بود که نگاه واقع بینانه‌ای در تهیه و تنظیم گزارش فساد در فوتبال داشته باشند. فکر می‌کنم آنها در تهیه این گزارش اطلاعات کافی نداشته‌ یا نمی‌خواستند داشته باشند.

وی افزود: همین که نام باشگاه ما که یک باشگاه کاملاً خصوصی است در کنار نام باشگاه‌های بزرگی همچون ذوب‌آهن و سپاهان قرار گرفته جای تعجب و سؤال بسیار دارد. ما تازه امسال به لیگ برتر آمده‌ایم و از گذشته هم هیچگونه بدهی مالیاتی نداریم ضمن اینکه حساب‌های مالی ما نیز کاملاً شفاف است. من مانده‌ام زمانی که این گزارش تهیه و منتشر شد نمایندگان استان خراسان رضوی کجا بودند، احتمالا آنها خواب بودند!

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان عنوان کرد: مقابل قانون، گردن ما از مو باریک‌تر است اما انتظار ما این است که نماینده‌های خراسان رضوی مدافع حق و حقوقمان باشد. اگر ایرادی داریم چرا ما را فرا نخوانده و جلسه نمی‌گذارند؟ مشکلی نداریم چون مسائل مالی ما کاملا شفاف است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین