اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۱۱۳۹
شرایط پرسپولیس از همه تیم‌های لیگ بهتر است  از برانکو انتظار قهرمانی در آسیا را داریم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من شرایط پرسپولیس از همه بهتر است، چون این تیم تمرینات و اردو‌های خود را زودتر همه تیم‌ها شروع کرد.
۱۳:۲۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|
فرشاد پیوس در گفت‌وگویی، در خصوص بازی پرسپولیس در هفته دوم لیگ‌ برتر فوتبال مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: به نظر من شرایط پرسپولیس از همه بهتر است، چون این تیم تمرینات و اردو‌های خود را زودتر همه تیم‌ها شروع کرد، بازیکنان خوبی مثل بشار رسن، عالیشاه و... دارد و می‌تواند در لیگ موفق عمل کند.

وی افزود: فقط بازیکنان پرسپولیس نیاز به هماهنگی بیشتر دارند که اطمینان دارم به مرور زمان و بعد از برگزاری چند هفته در لیگ به هماهنگی خوبی خواهند رسید. شاگردان برانکو شروع خوبی در لیگ داشتند و باید این روند خوب را ادامه دهند. پرسپولیس باید بتواند نیم فصل اول خوب نتیجه بگیرد و امتیاز از دست ندهد تا در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید فقط به فکر کسب قهرمانی باشد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حرفی زیادی برای گفتن دارد و باید از بازی‌های لیگ به عنوان بازی تدارکاتی برای دیدار با نماینده قطر بهره ببرد. پرسپولیس باید به فکر صعود در جمع ۴ تیم برتر آسیا باشد. ما از برانکو انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

پیوس در خصوص شرایط فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: شاگردان پورموسوی بسیار عالی هستند. فولاد دفاعی و ضد فوتبال بازی نمی‌کند و نباید آنها را دست گرفت. باید با تمام قدرت به فکر یک برد شیرین در آزادی بود.

انتهای پیام/
 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین