اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۱۰۸
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی عنوان کرد که حذف تیم امید از رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا برنامه‌های تیمش را بهم زده است.
۱۱:۴۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حمید استیلی در گفت‌وگویی، درباره برگزاری اردوی یک هفته‌ای تیم ملوان انزلی در کیش اظهار داشت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشته و 2 بازی تدرکاتی نیز انجام دادیم. برنامه‌ریزی ما برای سیزدهم بهمن بود تا هم به لحاظ جسمانی آماده باشیم و هم اینکه بازیکنان جدید بتوانند خودشان را با تیم وفق دهند اما متاسفانه با حذف تیم امید، برنامه‌های‌مان بهم ریخت.

وی افزود: با توجه به حذف تیم امید، برنامه بازی‌های ما یک هفته عقب افتاد و به جای سیزدهم باید هشتم بهمن به میدان برویم. این اتفاق برنامه‌های ما را بهم ریخت.

سرمربی ملوان در مورد کیفیت بازیکنانی که جذب ملوان شده‌اند، تصریح کرد: بازیکنان خوبی جذب تیم ملوان شده‌اند. ما نیاز به مهاجم داریم اما هنوز نتوانسته‌ایم بازیکنی در این پست جذب کنیم. قرار بود یک مهاجم سوئدی به همراه مهرداد اولادی به تیم اضافه شوند اما مهاجم سوئدی به دلیل مشکلاتی که برای او پیش آمد، نتوانست به ما ملحق شود. اولادی را هم مدیریت باشگاه تایید نکرد. در پست مهاجم تنها یک بازیکن از فولاد یزد جذب کرده‌ایم.

استیلی در خصوص حذف تیم امید گفت: دوست ندارم درباره تیم امید صحبت کنم چون صحبت کردن فایده‌ای ندارد. محمد خاکپور مانند برادرم است و حبیب کاشانی و محمد مایلی‌کهن از دوستان من هستند. در فرصت مناسب باید این عزیزان را ببینم و با آنها صحبت کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین