اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۹۸۰

توصیه پکرمن به خامس پس از تیره شدن روابطش با زیدان

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا به بروز اختلاف میان ستاره تیمش و سرمربی تیم باشگاهی او واکنش نشان داد.
۱۱:۲۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| یوز-وانانخوسه پکرمن با ابراز نگرانی از تیرگی روابط میان خامس رودریگس و زین‌الدین زیدان، از هافبک کلمبیایی‌ کهکشانی‌ها خواست که صبوری به خرج دهد و مشکلاتی را که در حال حاضر در رئال مادرید دارد، تحمل کند.

خامس از زمانی که زیدان سرمربی رئال مادرید شده است، جایگاه خود را در ترکیب اصلی این تیم از دست داده است و نارضایتی خود از این موضوع را با اکراهی که از شرکت در تمرینات اخیر تیم داشته، به زیزو نشان داده است، هرچند این کار نه تنها به او برای بازگشت به ترکیب اصلی رئال کمکی نکرده است بلکه باعث تیرگی روابط میان وی و زیدان هم شده است، موضوعی که نگرانی سرمربی او را در تیم ملی کلمبیا به همراه داشته است.

پکرمن با اعتراف به اینکه در روزهای پایانی سال 2015 نیز با خامس در خصوص نارضایتی‌اش از رافائل بنیتس، سرمربی پیشین رئال مادرید صحبت و او را راهنمایی کرده است، در گفت‌و‌گو با نشریه کلمبیایی «تی‌یمپو» اظهار داشت: خامس امیدوار بود تغییری در کادر فنی رئال مادرید صورت بگیرد و می‌خواست که وضعیت بنیتس هرچه زودتر مشخص شود، چون او می‌خواست شرایط و آمادگی را که در دوره مربی قبلی داشت، احیا کند و بازیابد. من در آن زمان می‌بایست او را آرام می‌کردم.

پکرمن اعتراف کرد که انتصاب زیدان به عنوان سرمربی جدید برای خامس خبر خوشحال‌کننده‌ای بوده است. وی افزود: من هنوز فکر می‌کنم که این تغییر برای خامس اتفاق خوبی است. او اما باید صبور باشد. خامس بازیکن طراز اولی است که تمام لازمه‌ها و شایستگی بازی در باشگاهی مانند رئال‌ مادرید را دارد. همه ما می‌خواهیم که او در تیم باشگاهی‌اش به طور ثابت بازی کند، چون این به نفع تیم ملی کلمبیا خواهد بود.

ناآمادگی و زندگی شخصی نامتعارف خامس در چند هفته اخیر از سوی رسانه‌ها مورد انتقاد واقع شده و به نظر می‌رسد که این موضوع نیز در کنار گذاشته شدن او از ترکیب اصلی رئال بی‌تأثیر نبوده است. پکرمن تأکید کرد نسبت به توانایی‌های هافبک پیشین موناکو شک ندارد و اینکه وضعیت فعلی ستاره شماره 10 کهکشانی‌ها به او برای پخته‌تر شدن کمک خواهد کرد.

پکرمن عنوان کرد: رئال مادرید قله فوتبال دنیاست و هر کسی که در آن بازی کند به طور مداوم زیر ذره‌بین رسانه‌هاست. خامس بازیکن حرفه‌ای بزرگی است و می‌داند که بازی برای تیم ملی کلمبیا چه ارزشی دارد. به نظر من او قدرت روانی لازم برای پشت سر گذاشتن این مقطع را هم دارد. این اتفاقات برای او یک چالش محسوب می‌شوند که تجربه‌اش را افزایش می‌دهند و او را پخته‌تر می‌کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین