اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۹۷۳

هنوز از نظر آمادگی جسمانی در اوج نیستیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با ابراز رضایت از نمایش تیمش در اولین هفته از نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا، پیروزی سرخپوشان را در خانه هامبورگ قابل قبول دانست.
۱۰:۵۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (جمعه) هامبورگ را در خانه‌اش با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا را با یک پیروزی آغاز و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها مستحکم‌تر کند. پپ گواردیولا پس از این بازی اظهار داشت: آفرین به تمام بازیکنانم. آنها کارشان را خوب انجام دادند. با توجه به اینکه این اولین بازی ما پس از تعطیلات زمستانی بود، نمایش بازیکنان‌مان خوب بود. آنها در این بازی بسیار دویدند و حریف تنها یک موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کرد. ما یک کار تیمی خوب را ارائه کردیم.

گواردیولا افزود: بازی سختی بود و پیروزی در آن ما را خوشحال کرد. هنوز باید تمرینات بیشتری انجام دهیم تا سطح‌مان را ارتقا دهیم. این پیروزی برای ما مهم بود. مهمترین چیز سه امتیاز بازی بود که گرفتیم. ما در خط دفاع مستحکم هستیم و با اینکه یک گل خوردیم مدافعان‌مان کارشان را به خوبی انجام دادند.

در همین حال توماس مولر، مهاجم باواریایی‌ها هم گفت: می‌دانستیم که در این ورزشگاه هیچ چیزی را مجانی به دست نمی‌آوریم. چندین تیم دیگر هم برابر هامبورگ در این فصل مشکلاتی داشتند. می‌دانیم که هنوز از نظر آمادگی جسمانی در اوج نیستیم، اما من راضی‌ام. هدف‌مان پیشرفت پس از هر بازی است.

روبرت لواندوفسکی نیز که هر دو گل بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا گل به خودی هم‌تیمی‌اش، فرناندو آلونسو موجب تقسیم امتیازات میان باواریایی‌ها و میزبان نشود، عنوان کرد: در نیمه اول ما بازی را کنترل کردیم، اما زمانی که هامبورگ ضربه ایستگاهی‌اش را زد دچار غفلت شدیم. با این حال خوشبختانه بازی را بردیم. می‌دانیم که هنوز به زمان نیاز داریم تا آمادگی‌مان را که در تعطیلات زمستانی دچار اُفت شده است، افزایش دهیم. مهمترین چیز گرفتن سه امتیاز بازی در اولین بازی سال جدید بود که به هدف‌مان رسیدیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین