اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۸۲۲
سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان گفت: تلاش ما این است که این روند خوب تا بازی‌های یونیورسیاد در چین تایپه ادامه پیدا کند.
۱۶:۴۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال در دیداری دوستانه گفت: استقلال تیم بزرگی است. خیلی خوشحالیم که این بازی با یاد شهدای دانشجوی جنگ تحمیلی برگزار شد و فداکاری آنها بود که باعث شده ما الان بتوانیم بازی کنیم.

وی افزود: اگرچه برای این بازی دو روز تمرین کردیم اما در حالت کلی هر سه چهار هفته یک بار تمرینات مداوم ما برگزار می‌شود. تلاش‌مان این است که از همه بازیکنان کشور استفاده کنیم و شهرستان‌ها را نادیده نگیریم. نتیجه امروز هم به خاطر این دید ماست. امیدوارم که روند بازی‌های خوب ما تا سال آینده که قرار است در چین تایپه در مسابقات یونیورسیاد شرکت کنیم ادامه داشته باشد.

کرمی در پاسخ به این سوال که آیا شهباززاده هم دانشجو است و می‌تواند در تیم شما بازی کند، گفت: او یکی از بازیکنان خوش اخلاق است که امیدواریم در مسابقات یونیورسیاد بعدی از او استفاده کنیم. هنوز وقت نشده او را به تیم ملی دعوت کنیم. شهباززاده در این دوره نیست اما برای مسابقات آینده از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کدامیک از بازیکنان لیگ برتری می‌توانند در تیم دانشجویان باشند، اظهار داشت: امید عالیشاه و طارمی که اگر به ما کمک کنند تیم خوبی می‌توانیم عازم چین تایپه کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین