اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۳۴۵
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی استقلال از ترس شکست مقابل پرسپولیس و نیفتادن از صدر جدول دنبال بهانه است.
۱۰:۴۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حسن روشن در گفت‌وگویی درباره مشکلات مالی استقلال و اینکه بازیکنان این تیم روز گذشته (شنبه) قصد نداشتند تمرین کنند، اظهار داشت: تا حرفی می‌زنیم می‌گویند روشن در حال غُر زدن است، در صورتی که دو ماه پیش گفته بودم استقلال باید منتظر توفان باشد، منظورم توفانِ مالی بود.

وی افزود: زمانی که مسئولان نقل‌وانتقالات استقلال به بازیکنان قول می‌دانند باید فکر چنین روزی را می‌کردند. آنها اکنون باید پاسخگوی قول‌هایی که داده‌اند، باشند. اعضای هیئت مدیره و مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیئت مدیره باید بگویند که چه کسانی با وعده دادن بازیکن جذب کرده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بیانیه این باشگاه مبنی بر اینکه نمی‌توانند با وعده‌های دروغین اقدام به جذب بازیکنان مدنظر سرمربی کنند، گفت: این حرف درست است. وقتی پولی نداریم، چرا باید بی‌جهت قول بدهیم؟ پندار توفیقی که مسئول نقل‌وانتقالات استقلال شده، آدم خوبی است و نمی‌تواند با وعده‌های دروغین بازیکن جذب کند.

روشن ادامه داد: مشکل استقلال مسئولان نقل‌وانتقالات این تیم بودند که همه جا عنوان کردند که استاد گرفتن بازیکنان در شرایطی بی‌پولی هستند. آقایان خودشان را بستند، ولی استقلال را بدبخت کردند. خاطرتان باشد دو ماه پیش گفته بودم که منتظر سونامی در استقلال باشید، چون یکسری از آقایان طرحی ریختند که اگر نباشند، استقلال هیچی نمی‌شود.

وی در خصوص ناراحتی پرویز مظلومی از عدم جذب بازیکنان موردنظرش گفت: وقتی تیم مظلومی در صدر جدول است، چرا باید تیمش را به هم بزند؟ مگر همین بازیکنان جوان تیم را به صدر جدول نبردند، بازیکنانی که پولی نگرفتند، ولی با عملکرد خوب استقلال را تیم اول کردند؟ مظلومی از ترس شکست مقابل پرسپولیس و نیفتادن از صدر جدول دنبال بهانه است. در باشگاه استقلال افرادی حضور دارند که جای‌شان در باشگاه نیست و باید بروند.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری