اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۳۲۰۸
در واکنش به توهین و تمسخر بی بی سی به ملی پوشان کشور عزیزمان؛
حمید درخشان: اصلا و ابدا جایگاهی برای تمسخر تیم ملی فوتبال وجود ندارد!
سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در واکنش به افتضاح توهین و تمسخر عوامل شبکه بی بی سی فارسی در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مورد تمسخر و توهین باید بگویم که چنین موضوعی اصلا و ابدا همچین جایگاهی وجود ندارد و نخواهد داشت.
۰۹:۲۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
وانانیوز|

عملکرد درخشان ملی‌پوشان ایران در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ با بازتاب های زیادی در ایران و جهان همراه گردید؛ از تمجید فیفا گرفته تا رسانه های خبری و afc و روزنامه های کثیرالانتشار بین المللی.

 

  * در همین خصوص «حمید درخشان» سرمربی اسبق پرسپولیس طی گفتگویی در مورد عملکرد ملی پوشان فوتبال در جام جهانی 2018 توضیحاتی را با خبرنگار ما در میان گذاشت که در ادامه از نظر شما می گذرد؛

 

در مورد عملکرد بچه های تیم ملی باید بگویم که دستشان درد نکند خیلی زحمت کشیدند خیلی تلاش کردند و باعث رضایتمندی مردم شدند انشالله با برطرف کردن چند اشکال در بازی های آینده مطمئنا بهتر از این هم خواهند بود تا انشالله در جام ملت های آسیا بهتر از این عمل کرده و بتوانیم جامی را بدست بیاوریم تا باعث خوشحالی بیشتر مردم بشود.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد درخشان تیم ملی ایران در جام جهانی تصریح کرد: به نظر من با این بازی هایی که در جام جهانی انجام دادیم نمی شود قهرمان جام ملت های آسیا شد چون جام ملت ها جو دیگری دارد و باید با روند رو به جلوتری بازی کنیم و بازی را توسعه بدهیم و بتوانیم بهتر از توانایی های بچه ها استفاده کنیم.  

 

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران ادامه داد:  به عقیده بنده در جام جهانی بیشتر آن غیرت و تعصب ایرانی بود که بچه ها هزینه کردند و سبب شد نتایج خوبی بگیرند در مورد نکات فنی تیم هم باید به موقع بحث شود ولی در کل به نظر من تلاش بچه ها در این دوره ستودنی بود و جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 * آقای درخشان در واکنش به افتضاح توهین و تمسخر عوامل شبکه بی بی سی فارسی در مورد بازیکنان تیم ملی توضیح داد: 

من از بچه ها در مورد این موضع اینطوری دفاع می کنم که بچه های تیم ملی تمام تلاششون را انجام دادند هیچ تیمی هم نیست که کامل باشد حتما اشکالاتی هم هست و ما باید آن ها را رفع کنیم آن چیزی که برای ما حائز اهمیت بود توانایی و تلاش بچه ها بود که ستودنی بود و باید برایش ارزش قائل شد و من فکر می کنم مهمترین مسئله هم همین بود و در مورد تمسخر و توهین باید بگویم که چنین موضوعی اصلا و ابدا همچین جایگاهی وجود ندارد و نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری