اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۱۴۸

تعجب مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از ترک تبریز توسط عالمی و همدانی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از خبر جدایی ستار همدانی و ایمان عالمی از تراکتورسازی ابراز تعجب کرد.
۱۳:۴۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-روز چهارشنبه ایمان عالمی و ستار همدانی مربیان تراکتورسازی به دلیل مشکلات مالی این تیم را ترک کردند و از تراکتورسازی جدا شدند.

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این زمینه به گفت: سه‌شنبه شب با ستار همدانی صحبت کردم. او به من گفت که مشکلاتی در خصوص ممنوع‌الخروج بودن و همچنین مطالبات سه فصل گذشته دارد. پس از آن یکسری صحبت‌هایی با او انجام دادم.

وی با ابراز تعجب از جدایی این دو مربی افزود: ستار همدانی و ایمان عالمی نه با من نه با امیر قلعه‌‌نویی در خصوص رفتنشان صحبت نکردند و من از اینکه آنها تبریز را ترک کردند، تعجب کردم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه تکلیف این دو مربی چه می‌شود، یادآور شد: در این موضوع من هیچ دخالتی نمی‌کنم چرا که کادر فنی را سرمربی تیم انتخاب می‌کند و در این باره هم امیر قلعه‌نویی است که باید نظر بدهد. در زمانی تونی با وجود اینکه با برخی از تصمیمات موافق نبودم اما دخالتی نمی‌کردم. هم اکنون با امیر قلعه‌نویی هیچ مشکلی ندارم و تعامل صد در صدی با او دارم.

عباسی یادآور شد: وظیفه من این است که بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کنم و حالا باید منتظر بمانیم قلعه‌نویی در مورد این دو مربی نظرش را اعلام کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین