اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۹۴۰
باشگاهی که بازیکن ایرانی ۳۰ سال قبل خود را فراموش نکرد

پیام مدیر باشگاه آلمانی :رضا احدی!امیدواریم هر چه سریع‌تر سالم شوی

باشگاه روت وایس‌اسن آلمان با اطلاع از کسالت رضا احدی، بازیکن سابق خود پیام داد و برای لژیونر ایرانی پیشین آرزوی بهبودی عاجل کرد.
۱۶:۴۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-باشگاه روت وایس اسن که تیم فوتبالش اکنون در رقابت‌های دسته دوم بوندس‌لیگای آلمان حضور دارد، امروز پس از اینکه از طریق خبرنگار ی از بیماری رضا احدی، بازیکن نامی دهه شصت و هفتاد فوتبال کشورمان، مطلع شد با صدور بیانیه‌ای که در اختیار قرار داد واکنش نشان داد و مراتب ناراحتی خود را از این بابت اعلام کرد.

در همین ارتباط پروفسور دکتر میشاییل ولینگ، رئیس کنونی باشگاه روت وایس اسن بلافاصله بعد از آگاهی از خبر بیماری احدی، در اطلاعیه‌ای عنوان کرد:‌

باشگاه روت وایس اسن با تاسف بسیار از بیماری سخت رضا نداف احدی، بازیکن سابقش مطلع شد.ما برای او آرزوی قدرتی زیاد در این مقطع زمانی سخت را داریم و امیدواریم هرچه سریع‌تر بطور کامل سلامتی خود را به دست آورد.

با تقدیم سلام‌های زیاد از خیابان بندری اسن

 

باشگاه روت وایس‌اسن با ارسال این پیام نشان داد و ثابت کرد بازیکن ایرانی و ارزشمند سال‌های 1986 تا 1987 را هیچگاه از یاد نبرده است.

 در همین راستا خبرنگاری با حسین احدی بردار وی تماس گرفت و وی در مورد آخرین وضعیت او گفت: وضعیت رضا نسبت به دیروز 5 درصد بهتر شده و خوشبختانه از این لحاظ پس‌رفتی نداشته است اما در مجموع حال عمومی‌اش خوب نیست.

وی ادامه داد: رضا به هوش می‌آید ولی برای اینکه همچنان زیر دستگاه باشد و بتواند با دستگاه نفس بکشد او را بی‌هوش می‌کنند تا مشکلی به وجود نیاید. درواقع اگر به هوش باشد بخواهد دستگاه را از خود جدا کند و عواقب آن بدتر باشد. در حال حاضر رضا به سختی نفس می‌کشد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین