اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۸۲۹

آذری: ۴ بازیکنی که گل‌محمدی خواست را جذب کردیم/ دنبال جذب کفشگری نبودیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: هر ۴ بازیکن موردنظر گل‌محمدی را جذب کردیم.
۱۳:۴۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید آذری در گفت و گویی، در مورد مبادله هاشم بیک‌زاده با اکبر صادقی گفت:بله، هاشم بیک زاده را از صبا گرفتیم و اکبر صادقی را به این باشگاه دادیم. بیک‌زاده فردا عصر به ذوب‌آهن ملحق می شود.

وی در مورد رضایتش از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: تمامی فعل و انفعالات بازیکنان با نظر گل محمدی بود و هر 4 بازیکنی که سرمربی تیم خواست را جذب کردیم. مارکو الریو، احمد کامدار، محمدزاده و بیک زاده را به تیم خودمان آوردیم. بازیکنان جدید باید بدانند که ذوب آهن باشگاه بزرگی است و امیدوارم وظیفه سنگینی که بر دوششان است را به خوبی انجام بدهند.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد مذاکره با مهرداد کفشگری،گفت: اصلا در جریان این مساله نیستم و درخواست های سرمربی تیم را ما از طریق باشگاه انجام دادیم. به دنبال جذب این بازیکن نبودیم.این مساله شایعه بود.

آذری در مورد حضور تیم عراقی برای انجام بازی دوستانه گفت: با توجه به شرایطی که در منطقه پیش آمد صدور ویزای برخی از بازیکنان این تیم به مشکل خورد و آنها تا فردا فرصت دریافت ویزا دارند اگر این ویزا صادر نشود حضور این تیم در ایران منتفی است و روز چهارشنبه هم با سپاهان دیداری دوستانه انجام خواهیم داد.

وی افزود: بعد از این بازی در جام شهدا شرکت می کنیم و سپس در مسابقات لیگ برتر حضور داریم. برای ما هم فرقی نمی کند که در جام شهدا اول با پرسپولیس بازی کنیم یا در بازی بعدی تمام برنامه ریزی مسابقات به عهده سازمان لیگ است.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین