اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۸۲۴
دنیامالی قول داده ۱۰درصد از قرارداد بازیکنان این هفته پرداخت می‌شود

پاسخ رضاییان به عباسی: حس مالکیت به انسان، مربوط به دوران برده‌داری است

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: حس مالکیت نسبت به یک انسان مربوط به دوران برده‌داری است و ما به هیچ انسانی چنین حسی نداریم.
۱۳:۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مسعود رضاییان در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه ملوان و تصمیم این تیم برای کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر گفت: موضع باشگاه ملوان هنوز تغییر نکرده است، البته ما امور روزمره باشگاه را انجام می‌دهیم و اعتقاد داریم تا ملوان زنده است باید این کار را انجام داد.

وی افزود: قرار است هفته آینده مجمع باشگاه ملوان که متشکل از 14 یا 15 عضو است تشکیل جلسه داده و در خصوص ماندن یا کنارکشیدن از لیگ تصمیم نهایی را بگیرد. در حال حاضر هماهنگی‌های لازم را برای تعیین روز تشکیل مجمع انجام می‌دهیم.

رضاییان در مورد پیامکی که به بازیکنان ملوان ارسال شد مبنی بر اینکه اگر در تمرینات تیم حضور پیدا نکنند 20 درصد جریمه می شوند، اظهار داشت: خودم گفتم این پیامک به بازیکنان ارسال شود چون طبق اعلام قبلی قرار بود تمرینات تیم از روز شنبه آغاز شده و استیلی نیز روز دوشنبه در تمرینات حاضر شود اما متاسفانه 6 یا 7 بازیکن تیم در تمرین شرکت نکردند.

وی ادامه داد: اگر بحث آنها بلاتکلیف بودن و  کنار کشیدن ملوان از لیگ است که این موضوع به ارکان مدیریتی و تصمیم مجمع بستگی دارد اما بازیکن وظیفه دارد تا تصمیم نهایی گرفته نشده به تمرینات خود بپردازد. اگر بحث مالی مطرح است که به آنها گفته شده دنیا مالی قول داده 10 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان این هفته پرداخت می‌شود بنابراین موضع ما قطعی است و اگر آنها در تمرین شرکت نکنند 20 درصد جریمه می‌شوند. البته شاید آنها با سرمربی تیم هماهنگ کرده‌اند که از امروز با حضور استیلی در تمرینات حاضر شوند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد جذب یک مهاجم خارجی برای حل مشکل گلزنی تیم گفت: یک مهاجم خارجی مد نظر داریم که باید استیلی او را در تمرین ببیند و اگر تایید کرد با وی قرارداد می‌بندیم.

رضاییان در مورد اینکه باران چشمه گفته تغییر کد شریفی را برای باشگاه ملوان جبران می‌کنیم، گفت: نمی‌دانم منظور باران چشمه از این اظهار نظر چیست و بهتر است از خودش منظورش را بپرسید. شاید منظورش این است که برای سال آینده جبران خواهند کرد.

وی در خصوص اظهار نظر اخیر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اینکه مگر شریفی از ملوان به تراکتورسازی آمده که نسبت به او حس مالکیت دارند، تاکید کرد: حس مالکیت نسبت به یک انسان مربوط به دوران برده‌داری است. ما نه تنها نسبت به شریفی بلکه هیچ انسان دیگری حس مالکیت نداریم و برای باشگاه تراکتورسازی و سه نماینده دیگر ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین