اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۸۲۳

سیچلو: در ژاپن باید به مصاف قهرمانان برویم/ فرصت اشتباه نداریم

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قهرمان جهان، قهرمان لیگ جهانی و قاره آسیا از جمله حریفان ایران در ژاپن هستند، بنابر این باید بازی های قابل قبولی داشته باشیم.
۱۳:۰۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران که برای دیدن و بررسی مسابقات حریفان ایران در برلین حضور دارد، پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک در منطقه اروپا گفت: به عقیده من نتایج این مسابقات برای تیم ما اهمیت زیادی داشت.

وی با بیان اینکه نتایج این رقابت ها مشخص کرد که در ژاپن باید به مصاف قهرمانان برویم، تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی ژاپن باید با لهستان قهرمان سال 2014 جهان، فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال 2015 و ژاپن قهرمان سال 2015 آسیا و میزبان این رقابت ها مسابقه دهد.

مربی تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه بازی های بسیار سختی پیش رو داریم، گفت: در مسابقات ژاپن نباید اشتباه کنیم زیرا دیگر فرصت جبران نخواهیم داشت. باید برای راه یابی به المپیک، بازی های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم تا برای نخستین بار در المپیک حضور یابیم، رویدادی که لیاقت آن را داریم.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 در منطقه اروپا شب گذشته با قهرمانی روسیه به پایان رسید تا این تیم سهمیه مستقیم المپیک را به دست آورد. تیم های فرانسه و لهستان نیز با کسب عنوان های دوم و سوم سهمیه حضور در مسابقات انتخابی ژاپن که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، به دست آوردند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین