اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۷۸۹
سرپرست تیم‌ملی امید کشورمان در مصاحبه با الرایه قطر:

هدف ما قهرمانی است؛ اما رقابت‌‌ها بسیار نفس‌گیر خواهد بود

سرپرست تیم‌ملی امید کشورمان در مصاحبه با روزنامه الرایه قطر اظهار داشت که برای قهرمانی در این رقابت‌‌ها آمده‌اند.
۰۹:۴۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-تیم‌ملی امید ایران اکنون در قطر برای حضور در رقابت‌های راهیابی به المپیک ریو 2016 حاضر است. در این راستا حسین اخوت سرپرست تیم‌ملی امید کشورمان گفت‌وگویی را با روزنامه الرایه قطر داشته است.

سرپرست تیم‌ملی امید کشورمان در مصاحبه‌اش گفت: ما با تیمی آماده عازم دوحه شدیم و برای قهرمانی وارد مسابقات شدیم. همچنان که در رقابت‌‌های قهرمانی غرب آسیا برای قهرمانی آمدیم و به هدف خود رسیدیم حال نوبت این رقابت‌‌ها است که در آن قهرمان شویم.

وی افزود: بدون شک در این رقابت‌ها تیم‌ها همه آماده هستند و بازی‌ها نفس‌گیر و سخت خواهد بود. تمام تیم‌ها برای قهرمانی آماده‌اند. ایران برای این رقابت‌‌ها کاملا آماده است تا به قهرمانی برسد زیرا اردوی خوبی را گذرانده است و با تیم‌های هلند، آلمان، بلژیک، عمان، استرالیا و امارات بازی کرده‌ است. با شرایط موجود همه چیز برای پیروزی در بازی فردا مقابل سوریه آماده است. این پیروزی می‌تواند آغاز خوبی برای ما باشد.

اخوت درباره تغییرات در ترکیب تیم‌ملی بعد از قهرمانی در رقابت‌‌های غرب آسیا گفت: تمام سعی خود را کردیم تا ترکیبی منسجم داشته باشیم. در این کار هم موفق بودیم فقط تغییرات محدودی داشتیم. در کل تمام بازیکنان در آمادگی به سر می‌برند و انسجام خوبی داشتند.

وی درباره رقابت‌ها در گروه ایران گفت: تمام تیم‌ها خوب هستند اما گروه ما گروه سختی است زیرا قطر و سوریه تیم‌های بسیار خوبی هستند. البته قطر شانس زیادی دارد زیرا میزبان این رقابت‌ها است و حمایت تماشاگران را دارد.
سرپرست تیم‌‌ملی امید در پایان از مسئولان برگزاری این رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما در اینجا شرایط خوبی داریم تمام امکانات برای ما مهیا شده است و کم و کاستی نداریم. قطر همیشه در مسائل مدیریتی خوب عمل کرده است. جا دارد از فدراسیون فوتبال قطر تشکر کنم.

تیم‌ملی امید ایران فردا ساعت 16:30 به وقت قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل سوریه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین