اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۶۳۴
مالک باشگاه از تارتار حمایت کرده است

قربانی: از حضور مدیرروستا در راه‌آهن بی‌خبرم

مربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که مالک این باشگاه از مهدی تارتار حمایت کرده است و او در جمع زردپوشان می‌ماند.
۱۳:۲۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-پیروز قربانی در گفت‌وگویی ابتدا در خصوص اینکه گفته می‌شود قراردادش با راه‌آهن مشکل دارد و نمی‌خواهد در تمرینات حاضر شود، گفت: من در تمرینات راه‌آهن شرکت می‌کنم، چون هدفم کمک به مهدی تارتار و پاشایی است و آمده‌ام تا تجربیاتم را بیشتر کنم. از بحث قرارداد هم خبری ندارم. در ضمن من نیاز مالی، اجتماعی و شخصیتی ندارم و هدفم فقط کمک کردن به راه‌آهن است.

وی در ادامه در واکنش به شایعه برکناری تارتار و اینکه قرار است علی‌اصغر مدیرروستا به راه‌آهن بیاید تأکید کرد: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد و مالک باشگاه راه‌آهن هم از تارتار حمایت کرده است. آنهایی که فنی باشند به خوبی می‌دانند که راه‌آهن چه مشکلاتی داشت و بعضی چیزها از دست سرمربی خارج است. این تیم در تعطیلات لیگ می‌تواند شرایط بهتری پیدا کند و در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیرد.

قربانی در خاتمه تصریح کرد:‌ من از شایعات اخیر در مورد تغییر کادر فنی و آمدن مدیرروستا یا مربیان دیگر بی‌خبر هستم. فکر می‌کنم در مورد این مسائل فقط مسئولان باشگاه تصمیم‌گیرنده هستند. من در این زمینه نمی‌توانم دخالتی داشته باشم و فقط آمده‌ام که به دوستانم کمک کنم. همین الان داشته‌های من از لحاظ مطالعه در مربیگری، از چیزی که فکر می‌کنم جلوتر است و شک نکنید در دو سه سال آینده حرف‌های زیادی در مربیگری خواهم داشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین