اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۵۶۱
سرمربی ملوان معتقد است حضور مهدی شریفی در ملوان می‌تواند کمک زیادی به خط حمله این تیم بکند.
۱۷:۴۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حمید استیلی در گفت‌وگویی درباره اینکه سردار باران چشمه رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفته است که مهدی شریفی دوران سربازی‌اش را در ملوان سپری خواهد کرد گفت: شریفی بازیکن خوبی است و هر باشگاهی دوست دارد که او را در اختیار داشته باشد. امیدوارم او به ملوان بپیوندد و در فصلی که مهاجمان با مصدومیت‌های پی در پی مواجه شده‌اند به ما کمک زیادی بکند. همان طور که می‌دانید ما در چند بازی گذشته بدون مهاجمان‌ به میدان رفتیم که در امر گلزنی به مشکل خوردیم.

سرمربی ملوان درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره این باشگاه و پرداخت بخش دیگری از مطالبات بازیکنان در هفته آینده گفت: در گفت‌وگویی که با احمد دنیامالی رییس هیات مدیره داشتم، او از پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان خبر داد. دنیامالی هم به دنبال این است که بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند. خود من در چند روز گذشته پیگیر مطالبات آن‌ها بودم و از طرفی می‌خواهیم دو سه بازیکن جدید به تیم‌مان اضافه کنیم تا نقاط ضعف نیم فصل نخست را برطرف کنیم. البته حامد نورمحمدی به عنوان سرباز به تیم ما اضافه شده و سعی می‌کنیم بازیکنان دیگر را هم اضافه کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم معتقد است تیمش در نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود، گفت: اگر مشکلات حل شود و چهار پنج بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم عملکرد متفاوتی نسبت به نیم فصل نخست خواهیم داشت. همان طور که مشاهده کردید در چند بازی گذشته فوتبال تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم و در بازی با استقلال هم از داوری ضربه دیدیم. تیم ما پیشرفت خوبی داشته و از روند آن‌ها راضی هستم. جلال رافخایی که مدت‌ها از گلزنی به دور بود، در این بازی گلزنی کرد و نوید یک نیم فصل متفاوت را داد.

انتهای پیام

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین