اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۴۰۹
هافبک چپ پای گسترش فولاد تبریز گفت: من به گسترش فولاد تعهد دارم، تابع تصمیم باشگاه هستم و به تیم دیگری هم فکر نمی‌کنم.
۱۰:۳۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-داریوش شجاعیان ابتدا در گفت‌وگویی در خصوص نتایج ضعیف گسترش فولاد در چهار بازی اخیر گفت: معتقدم بدشانسی باعث شد تا نتایج خوبی در این چند هفته نگیریم. مقابل سایپا در حالی شکست خوردیم که حریف فقط روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت داشت، در بازی با تراکتورسازی هم حریف ما فقط یک فرصت به دست آورد و مقابل فولاد نیز در دقیقه 94 گل خوردیم.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: علاوه بر اینها فکر می‌کنم مقابل پرسپولیس هم خوب بازی کردیم. به هر حال در فوتبال گاهی اوقات چنین شرایطی هم پیش می‌آید. فوتبال هم خوش شانسی دارد و هم بدشانسی.

وی در مورد کم شدن شانس گسترش فولاد برای کسب سهمیه آسیا خاطرنشان کرد: به نظر من گرفتن سهمیه آسیا دور از دسترس نیست. فاصله تیم‌ها از لحاظ امتیازی و فوتبالی نزدیک است و با دو برد می‌توانیم به بالای جدول صعود کنیم. ما از این هدف خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

شجاعیان در مورد اینکه امسال کدام تیم مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال تیم‌های مدعی زیاد هستند. استقلال تهران، استقلال خوزستان، پرسپولیس، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر خوب فوتبال بازی می‌کنند. مدعیان همه شانس قهرمانی دارند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

هافبک چپ پای گسترش فولاد تبریز در مورد منتفی شدن حضورش در استقلال خاطرنشان کرد: من همه چیز را به باشگاه محول کردم و همیشه در مصاحبه‌هایم این موضوع را بیان کردم. من به گسترش فولاد تعهد دارم، تابع تصمیم باشگاه هستم و به تیم دیگری هم فکر نمی‌کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین