اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۳۸۳

پادگان به هافبك تراكتور نساخت

بختيار رحماني هافبك تيم فوتبال تراكتورســازي كه بــا تصميم مســوولان و ســرمربي اين باشــگاه براي ســپري كردن دوران خدمتــش بــه پــادگان فرســتاده شــده بود
۱۵:۵۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بختيار رحماني هافبك تيم فوتبال تراكتورســازي كه بــا تصميم مســوولان و ســرمربي اين باشــگاه براي ســپري كردن دوران خدمتــش بــه پــادگان فرســتاده شــده بود،در آســتانه بازگشت مجدد به اين تيم قرار دارد.

 با گذشــت حــدود دو هفته بعد از اين اتفاق، بختيار رحماني براي بازگشت مجدد به تيم صحبت هايي را با مسوولان باشگاه و امير قلعه نويي داشته و در تلاش اســت تا اعتماد كادر فني را دوباره براي بازي در اين تيم به دســت بياورد.

ســعيد عباسي مديرعامل تراكتورسازي با اعلام ايــن مطلب گفت:«بختيــار صحبت هايي با قلعه نويــي انجام داده و ما احتمــال مي دهيم نتيجه آن مثبت باشــد. به هر حال سوء تفاهم ها ممكن است منجــر بــه خيلي مســايل شــود. ســال قبل هم شبيه اين اتفــاق در تيــم ما رخ داد كه به آن ورود كرديم.» مديرفنــي تراكتورســازي هم با اشــاره به شرايط بختيار رحماني تاكيد كرد:« بختيار اشــتباه كرده و اشــتباهش را هــم پذيرفته اســت. در اين صورت نبايــد بيش از اين او را ســرزنش كنيم. ما در فكر اين هستيم كــه به تيم برگــردد و قلعه نويي هم راغب است كه چنين كاري انجام شود. ان شاءا... با كدخدامنشي مشكل بختيار حل مي شود و به زودي به تراكتورسازي برمي گردد.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین