اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۲۸۲
احتمال بازی تدارکاتی نفت تهران با باشگاه‌ اروپایی

ایرانیان: بیرانوند سرمایه نفت است/ برای خرید صادقیان باشگاهی جلو نیامد

سرپرست تیم نفت تهران می‌گوید درخواستی برای خرید علیرضا بیرانوند از باشگاه پر‌سپولیس به باشگاه نفت تهران داده نشده است. وی درباره صادقیان هم می‌گوید فعلا تیمی اظهار تمایل نکرده که این بازیکن را جذب کند.
۱۲:۰۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رحیم ایرانیان در گفت‌وگو یی در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند از تیم نفت تهران جدا خواهد شد، تصریح کرد: این موضوع فقط در حد صحبت است و هیچ نامه‌ای از باشگاه پر‌سپولیس مبنی بر خرید علیرضا بیرانوند به باشگاه نفت تهران، داده نشده است. بازیکنان نفت تهران از جمله بیرانوند سرمایه‌های تیم ما هستند. از طرفی بیرانوند هنوز با باشگاه نفت قرارداد دارد. هر گونه نقل و انتقال بازیکنان از طریق سایت رسمی باشگاه نفت تهران به اطلاع عموم خواهد رسید.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده بازیکنان که در لیست فروش قرار گرفته بودند، مخصوصا "پیام صادقیان" به کدام تیم خواهند رفت، گفت: تا الان که من با شما صحبت می‌کنم هیچ نامه‌ای مبنی بر این که باشگاهی این بازیکنان را بخواهد به باشگاه نفت داده نشده است.

سرپرست تیم نفت در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد پیام صادقیان در نیم فصل دوم هم در تیم نفت تهران بماند، اظها‌ر کرد: پیام صادقیان خودش درخواست کرده که از تیم نفت برود. اگر خودش درخواست نمی‌کرد صحبتی در این مورد نبود.

ایرانیان درباره این که درخواست صادقیان فقط مربوط به یک پست اینستاگرامی می‌شده، تاکید کرد: پیام صادقیان بازیکن خوبی است و ما او را دوست داریم. درست این بود که قبل از این که آن پست را در اینستاگرامش می گذاشت حداقل با علیرضا منصوریان مشورت می‌کرد، چرا که منصوریان او را به تیم آورد. پیام چند ماه از میادین فو‌تبا‌ل به دور بود. او به نفت تهران آمد و دوباره راه افتاد. البته پیام در چند بازی در تیم نفت خوب ظاهر شد.

سرپرست تیم نفت در پاسخ به این سوال که آیا جایگزینی برای بازیکنانی که از نفت خارج خواهد شد در نظر گرفته شده است، ا‌ضافه‌ کرد‌: فعلا علیرضا منصوریان لیستی در این مورد به باشگاه ارائه نکرده است.

ایرانیان درباره اردوی تیم نفت در ترکیه گفت: در حال‌ حاضر چند روزی به بازیکنان، استراحت دادیم. قرار است تیم به مدت 10 روز به اردویی در ترکیه اعزام شود. در ترکیه دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

او ا‌دا‌مه‌ داد: با توجه به این که ما با الجیش که یک تیم عربی است بازی خواهیم داشت، هدفمان این بود که با چند تیم عربی مسابقه دهیم، ولی با توجه به این که عربستان گفته با ایران بازی نمی‌کند و در ترکیه تیم‌های اروپایی هم می‌آیند باید شرایط را بررسی کنیم تا تصمیم مناسبی در این زمینه بگیریم.

او درباره بازی نفت مقابل صبا قم گفت: مقابل صبای قم خوب بازی کردیم و علی‌رغم این که صبا تیم بزرگی است و علی دایی مربی‌اش است توانستیم سه امتیاز از این تیم بگیریم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین