اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۱۸۹
به پیروزی مقابل استقلال خوزستان نیاز داشتیم

عنایتی:‌ کاظمی استاد بیرون آوردن تیم‌ها از بحران است

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد، سرمربی این تیم را استاد بیرون آوردن تیم‌ها از بحران دانست.
۱۴:۵۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رضا عنایتی  در خصوص برتری تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: هر چند در این مسابقه محروم بودم، ولی از این پیروزی خیلی خوشحالم. واقعاً برد به موقعی بود و قبل از تعطیلات روحیه خوبی به تیم داد. خدا را شکر که با وجود استرس و فشار توانستیم سه امتیاز را بگیریم. در این بازی 10 موقعیت داشتیم، ولی متأسفانه بچه‌ها در خیلی از صحنه‌ها شتابزده عمل کردند. در دقایق آخر هم گل خوردیم که استرس تیم زیاد شد، ولی خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم.

وی در واکنش به اینکه سیاه‌جامگان را جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند، تأکید کرد: مطمئن باشید تمام توان خودمان را به کار می‌گیریم تا سقوط نکنیم و از این منطقه جدا شویم. ما یک مربی بزرگ روی نیمکت داریم که استاد بیرون آوردن تیم‌ها از بحران است. امیدوارم در نیم‌فصل دوم بدشانسی نیاوریم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. از تعطیلات لیگ هم باید نهایت استفاده را ببریم.

عنایتی در مورد گلزنی سوسه و اینکه این بازیکن از لحاظ فنی در چه سطحی قرار دارد، گفت: من نمی‌توانم در مورد هم‌تیمی‌ام نظر بدهم، ولی مطمئناً تمامی بازیکنان جدید سیاه‌جامگان می‌توانند به تیم ما کمک کنند. آنها با تصمیم فرهاد کاظمی به تیم ما آمدند و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشند. در مورد سوسه هم باید بگویم که او بازیکن پرتلاشی است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین