اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۱۸۶
حریفان داخلی کارهایی می‌کنند که بی‌نظیر است

مایلی‌کهن: مگر مربی بدون قرارداد می‌تواند به مراسم بدرقه برود؟/ حس خوبی از زیارت مشهد به دست آوردم

مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید گفت: مگر مربی که قرارداد ندارد می‌تواند در مراسم بدرقه حاضر شود؟
۱۴:۴۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد مایلی‌کهن در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید گفت: حس و حال عجیبی از آمدن به مشهد مقدس دارم. خیلی خوشحالم که به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدم و امیدوارم آقا دست‌مان را بگیرد تا بتوانیم در مسابقات انتخابی المپیک موفق شویم.

وی در خصوص عدم حضور خاکپور در مراسم شب گذشته بدرقه تیم ملی امید خاطرنشان کرد: این تصمیمی است که خود خاکپور گرفت. وقتی یک مربی قرارداد ندارد مگر می‌تواند در مراسم بدرقه هم شرکت کند؟

مدیر فنی تیم ملی امید در رابطه با شرایط صعود ایران به المپیک تصریح کرد: به هیچ وجه قول صعود نمی‌دهیم چرا که این مسئله قابل پیش‌بینی نیست. شرایط تیم ما را هیچ تیم دیگری ندارد.

وی در مورد اینکه کدام حریف ایران را سخت‌تر از سایر رقبا می‌بیند، تصریح کرد: به نظر من همه حریفان ما سرسخت‌ هستند و امکانات‌شان از ما بیشتر است. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا موفق شویم. البته حریفان داخلی ما مطمئنا سرسخت‌تر از حریفان خارجی هستند و عبور از آنها بسیار دشوارتر است. متاسفانه برخی اوقات این حریفان کارهایی می‌کنند که نمونه‌اش را ندیده‌ایم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه بالاخره اکثر بازیکنان در اختیار تیم قرار گرفته‌اند، عنوان کرد:‌ای کاش این اتفاق زودتر می‌افتاد. به هرحال در این برهه مجبور بودند همه بازیکنان را در اختیار ما قرار دهند.

مدیر فنی تیم ملی امید در مورد وضعیت روزبه چشمی اظهار داشت: او از ارکان اصلی تیم است اما نمی‌دانم چرا برخی با ما همکاری نمی‌کنند. آیا نمی‌شد به خاطر شرایط حساس تیم ملی امید در آن وضعیت آب وهوایی که احتمال مصدومیت بالا بود، به این بازیکن بازی نمی‌دادند تا چنین مشکلی برایش به وجود نیاید.

وی در پایان گفت: حبیب کاشانی از خودش مایه زیادی داشت و حمایت خوبی از تیم انجام داد. در شرایطی که فدراسیون باید این کارها را می‌کرد. به هر حال تا به الان هر اقدامی که باید صورت می‌گرفت را باید انجام می‌دادم و از این پس باید تلاش کنیم و با امید به دعای خیر مردم داریم تا به موفقیت برسیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین