اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۱۸۴
کار برخی از مربیان ناپسند است

مهاجری: پدیده هم تقویت شود می‌تواند در بالای جدول باشد

سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: کار ناپسندی است که برخی از مربیان به بازیکنان ما زنگ زده و پیشنهادات مالی می‌دهند تا تمرکز آنها را برهم بزنند.
۱۴:۲۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رضا مهاجری در خصوص برنامه‌های تیمش برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر به بازیکنان چند روز استراحت داده‌ایم و در این مدت هم به دنبال این هستیم تا با جذب بازیکنان مدنظرمان تیم را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: برای نیم‌فصل دوم کار همه تیم‌ها برای امتیازگیری به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل اول است و از این رو باید در شرایط بسیار بهتری لیگ را ادامه دهیم. با توجه به این قضیه قرار است تا دو روز آینده نشستی را با مسئولان باشگاه داشته‌ باشیم و مشخص کنیم که چقدر باید برای جذب بازیکن  و برگزاری اردو جهت آماده‌سازی تیم هزینه شود.

سرمربی تیم پدیده با تأکید بر اینکه تیم‌های لیگ برتری اکثراً وارد نقل‌وانتقالات شده و برنامه اردویی خود را مشخص کرده‌اند، یادآور شد: برای اینکه از تیم‌های دیگر عقب نمانیم باید سریع‌تر برای جذب بازیکن وارد عمل شویم. ما بازیکنانی را که می‌خواهیم را مشخص کرده‌ایم و برنامه اردویی‌مان هم معلوم است و فقط باید اجرایی شود.

وی در واکنش به این پرسش که در چه پست‌هایی بازیکن جدید به خدمت خواهند گرفت، گفت: در این مورد صحبت نکنم، بهتر است. ما وقتی با بازیکنان وارد مذاکره می‌شویم، مدعی می‌شوند که از 10 تیم پیشنهاد دارند، پس بهتر است حداقل ما نامی از بازیکنان نبریم که برای آنها بازارگرمی نشود و قیمت‌های‌شان افزایش پیدا نکند.

مهاجری در خصوص دلخوری‌اش از برخی مربیان که با بازیکنان تیمش وارد مذاکره شده‌اند، تصریح کرد: کار بسیار زشتی است که برخی مربیان با بازیکنانی از تیم ما که با باشگاه قرارداد دارند، وارد مذاکره می‌شوند. جالب اینجاست که پیشنهاد‌هایی هم که به بازیکنان می‌دهند اَلکی است و فقط با رقم‌های سنگین تمرکز بازیکنان را قبل از بازی تیم برهم می‌زنند تا به اهداف دیگر خود برسند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم ما در نیم‌فصل اول نشان داد بضاعت بالایی دارد و همه دیدند مقابل تیم‌های قدری چون استقلال و پرسپولیس چقدر خوب ظاهر شدیم. اگر این تیم بیشتر حمایت شود و خوب تقویت شود مطمئن باشید می‌توانیم به مانند نفت تهران، صبای قم و سایپا در بین تیم‌های بالای جدول باشیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین