اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۱۰۲
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازیکنانم برای هواداران بازی کردند و تمام اعضای تیم از جمله کادرفنی برای شاد کردن هواداران تلاش کردند.
۱۷:۱۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال که با نتیجه تساوی 2 - 2 خاتمه یافت، اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم و امروز تنها چیزی که برای آنها مهم بود، مردم بودند. بازیکنانم برای هواداران بازی کردند و تمام اعضای تیم از جمله کادرفنی برای شاد کردن هواداران تلاش کردند.

وی ادامه داد: ما مشکلات زیادی برای بازی با استقلال داشتیم. یک روز قبل از بازی دروازه‌بان‌مان (سرگئی پاشنکو) را از دست دادیم و او از ملوان جدا شد. دروازه‌بان دوم‌مان هم آسیب دیده بود، اما خودش را به این بازی رساند. خوشحالم که حسینی مقابل استقلال روز خوبی داشت و درون دروازه فوق‌العاده کار کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با تأکید بر اینکه بهتر است مسئولان شهر انزلی به فکر تیم باشند، خاطرنشان کرد: انزلی همین یک تیم را دارد و بهتر است مقابل این یک تیم احساس مسئولیت کنند. اگر این اتفاق رخ ندهد، همین یک تیم هم از دست خواهد رفت. بازیکنان ما نمی‌خواستند با این مشکلات به کارشان ادامه دهند، اما به بازیکنان گفتم که همین یک بازی را قبل از تعطیلات به عشق هواداران به زمین بروند. بازیکنان هم قبول کردند و گفتند به عشق هواداران به زمین می‌روند و خوب هم بازی کردند.

استیلی یادآور شد: ما مشکلات‌مان زیاد است. مسائل فنی را یک طرف بگذارید و در خصوص مسائل روحی و روانی هم باید با بازیکنان کار کنیم. کار کردن روی مسائل روحی و روانی بسیار سنگین است و بسیار کار مهمی محسوب می‌شود. امیدوارم مسئولان دست به دست هم بدهند و تلاش کرده و برای ملوان نه شخص خاصی مشکلات را مرتفع کنند. تیم ملوان برای مردم انزلی شادی‌آور است و با این تیم می‌توانیم خانواده‌ها را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا به شهاب کرمی در بازی‌های قبلی بازی نداده بود و در این بازی از او استفاده کرد، گفت: شهاب در بازی‌های قبلی هم به میدان رفته بود و ما از او استفاده کرده‌ایم. در این بازی هم پژمان نوری، محمد آبشک و مازیار زارع سه بازیکن ما در خط میانی بودند که در تمرین از همه آماده‌تر نشان دادند. وقتی مازیار تعویض شد و شهاب به جای او به زمین رفت، توانست به خوبی وظایفی که به او محول شده را انجام دهد و از بازی‌اش رضایت دارم.

استیلی درباره اینکه آیا قرار است مهرداد اولادی در نیم فصل به ملوان اضافه شود، اظهار داشت: این مسئله را باید بررسی کنیم. چند بازیکن دیگر هم به ما معرفی شده‌‌اند که باید آنها را بررسی کرده و بعد برای جذب‌شان اقدام کنیم. اگر مهرداد آماده باشد، می‌توانیم از او در ملوان استفاده کنیم و من از این بازیکن شناخت دارم. زمانی هم که در پرسپولیس بودم از او استفاده کردم و اگر اولادی آمادگی بدنی و روانی داشته باشد، می‌تواند به ما کمک کند. ما می‌خواهیم چند بازیکن بگیریم و اولویت‌مان هم جذب بازیکنان شمالی است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره اینکه چرا به نزهتی اعتقادی ندارد و از او در ترکیب استفاده نمی‌کند، خاطرنشان کرد: من هیچ‌وقت نگفته‌ام که به نزهتی اعتقاد ندارم. اگر شرایط بازیکنی در تمرین خوب باشد، در بازی حاضر می‌شود. امروز هم رافخایی از اول تا آخر بازی در زمین بود و مطمئناً اگر مهاجمان‌مان آماده باشند، هیچ‌وقت نمی‌آییم درویشی که یک هافبک است در پست مهاجم قرار بدهیم. ما در این بازی هم فرزاد حاتمی، آرش افشین را نداشتیم، اما خوشحالم که رافخایی توانست به این بازی برسد و خودش را احیا کند. خوشحالم که رافخایی و حسینی توانستند در این بازی احیا شوند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین