اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۰۶۶۹

مهتاب کرامتی: از راه دور ملی‌پوشان را تشویق می‌کنیم

مهتاب کرامتی: از راه دور ملی‌پوشان را تشویق می‌کنیم
مصطفی کیایی در خصوص مربی تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم حال کی‌روش با بازی‌های خوب بهتر شود.
۲۲:۴۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

در روزهایی که همه در تب و تاب آغاز جام جهانی روسیه هستند، بازار اکران فیلم‌های سینمایی نیز داغ است و وقتی در جمع هنرمندان قرار می‌گیری و حرف از ورزش و فوتبال می‌شود، صحبت‌های جالبی را می‌شنوی. ما هم در حاشیه اکران فیلم «چهارراه استانبول» نهایت استفاده را بردیم و با چند تن از هنرمندان درباره ورزش گپ زدیم. مصطفی کیایی کارگردان فیلم چهارراه استانبول در یکی از اکران‌های فیلمش همکارانش در عصر یخبندان را دعوت کرد تا با حضور مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی جمع‌شان جور شود.

 

کیایی: امیدوارم حال مردی که این روزها خوب نیست، بهتر شود

کیایی در ابتدای حرف‌های خود گفت: تیم ملی با کی‌روش نتایج خوبی گرفته و البته این را هم باید در نظر گرفت که او زمان خوبی در اختیار داشته و پرثبات‌ترین مربی روی نیمکت تیم ملی بوده است و امیدوارم بازی‌های آبرومندانه‌ای را در جام جهانی به نمایش بگذاریم و حال مردی که این روزها خوب نیست، بهتر شود.

 

همگروهی با پرتغال و اسپانیا جذاب و ترسناک است

همگروهی با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و حتی مراکش در عین حال که بسیار جذاب است، ترسناک هم هست البته برای رقیب بودن به نظرم بُعد جذابیتش به ترسناک بودن آن می‌چربد و خوب است که به خاطر این شرایط نگران تیم ملی باشیم و امیدوارم مثل بازی با آرژانتین کار کنیم.

 

پرسپولیسی متعصب هستم

با احترام به تمام طرفداران و دوستان استقلالی‌ام در ایران من طرفدار پرسپولیس هستم، آن هم از نوع متعصبش و در اروپا یوونتوس و بارسلونا را دوست دارم.

 

ورزش مورد علاقه‌ام فوتبال و شنا است

به شدت در سال‌های قبل ورزش می‌کردم. البته الان کمی به دلیل مشغله کاری کمتر سراغ ورزش می‌روم و فوتبال و شنا ورزش‌های مورد علاقه من هستند.

 

سینما شباهت زیادی به ورزش‌های رقابتی دارد

سینما خیلی شباهت زیادی به ورزش‌های رقابتی مثل فوتبال، والیبال و... دارد که هیجان، تعلیق، ترس، اشک، خنده و در کل احساسات در این دو بخش کاملاً حس می‌شود.

 

کرامتی: برای صدا و سیما متأسفم

مهتاب کرامتی که همواره یکی از حامیان اصلی ورزش بانوان است، درخصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: قهرمانی دختران سرزمینم قابل وصف نیست و نمی‌توانم اوج خوشحالی خود را به زبان بیاورم اما برای صدا و سیما متأسفم که هیچ‌یک از بازی‌ها را نشان نداد. صدا و سیما می‌تواند با پخش مسابقات بانوان باعث شود جوانانی که با رسانه ملی قهر هستند، دوباره آشتی کنند. گرچه پخش یا عدم پخش این بازی‌ها هیچ چیزی از ارزش‌های قهرمانان خانم ما کم نمی‌کند.

 

بانوان فوتسالیست پتانسیل حضور در المپیک را داشتند

بهتر بود تیم فوتسال بانوان را به المپیک جوانان اعزام می‌کردند اما بدون دلیل موجهی تیم آقایان را روانه مسابقات کردند و بانوان قهرمان ایران از حضور در این رویداد مهم محروم شدند. نمی‌دانم چرا در ورزش بانوان سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم در صورتی که بارها دیده‌ایم دختران و بانوان ایرانی چه افتخاراتی را در مسابقات مهم بین المللی به دست آورده‌اند.

 

تیم‌های بسیار خوبی در گروه ایران قرار دارند

در مسابقات جام جهانی روسیه گروه بسیار سختی داریم اما ملی‌پوشان ما در تقابل با این تیم‌ها می‌توانند ارزش‌های بالای خود را نشان بدهند و با تمام انرژی و نیروی خود در این مسابقات حاضر شوند. آنها باید با انجام بازی‌های زیبا دل مردم ایران را شاد کنند و امیدواریم در این راه موفق باشند. ما هم از راه دور دعا و تشویق‌شان می‌کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین