اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۰۴۷

قربانی: همه به دنبال تقویت تیمشان هستند، ما به دنبال تضعیف/ اراده‌ای برای تقویت تیم وجود ندارد

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با فرا رسیدن نقل و انتقالات نیم فصل تمامی تیم‌ها به دنبال جذب بازیکن جدید و تقویت تیم خود هستند اما در تیم ما چنین اراده‌ای وجود ندارد.
۱۰:۲۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پیروز قربانی بعد از شکست تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: شاید از این صحبتی که من می‌کنم مالک و مدیرعامل تیم ناراحت شوند و اتفاقی هم برای من بیفتد اما مهم نیست؛ من برای این ه تیمم موفق باشد این صحبت‌ها را می‌کنم. هیچ اراده‌ای در تیم ما برای تقویت وجود ندارد و مسئولان باید بیشتر به فکر این تیم باشند. همه تیم‌ها به دنبال تقویت هستند ولی ما به دنبال تضعیف خود.

وی اضافه کرد: باید در نیم فصل بازیکن جدید جذب کنیم. تیمی که روانه مسابقات شده مشکلات زیادی دارد و برای بقا در لیگ برتر حتما باید تقویت شود. 

قربانی در خصوص دیدار با سایپا گفت: در روزی که عملکرد خوبی داشتیم بازی را باختیم. طبیعی است حریف که با یک گل جلو افتاده دفاعی بازی کند و روی ضد حمله‌ها موقعیت‌هایی داشته باشد. 

مربی راه‌آهن در پایان در خصوص پورحیدری خاطرنشان کرد: پورحیدری استاد من بوده و پدر استقلال است. امیدوارم هرچه زودتر از بسر بیماری برخیزد و به استقلال برگردد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین