اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۰۳۵
سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: در تمرین دیروز بازیکنان از وضعیت موجود بسیار گله‌مند بودند و با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام گرفت، قرار بر این شد که این بازی را با تمام وجود به‌ خاطر مردم انزلی به میدان بروند.
۲۰:۲۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم ملوان در برابر استقلال در مورد شرایط ملوان، اظهار داشت: ملوان در شرایط بسیار سختی به‌سر می‌برد و در تمرین دیروز بازیکنان از وضعیت موجود بسیار گله‌مند بودند و با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام گرفت قرار بر این شد که این بازی را با تمام وجود به‌خاطر مردم انزلی به میدان بروند و پس از آن منتظر بمانند مسئولان باشگاه چه تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.

سرمربی ملوان درباره پیگیری مسائل مالی از سوی باشگاه بیان کرد: دنیامالی و همکارانش به‌سختی پیگیر مسائل مالی باشگاه هستند ولی بازیکنان با احترام به ما در تمرینات حاضر شدند و قرار شد تا بعد از بازی با استقلال، باشگاه مقداری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند که اگر این اتفاق رخ بدهد اردوهای خودمان را ادامه می‌دهیم و نیم فصل دوم را پشت سر می‌گذاریم.

استیلی درباره برنامه‌هایی که باشگاه برای تعطیلات در نظر گرفت، بیان کرد: به‌دلیل بارندگی‌هایی موجود در استان گیلان تصمیم گرفتیم که یک اردو را در داخل ایران برگزار کنیم و تمام تلاشمان را به‌کار گیریم تا یک تیم قدرتمند در نیم فصل دوم آماده بازی‌ها کنیم.

سرمربی ملوان درباره شناخت از تیم استقلال گفت: بازی حساس و سختی را به‌جهت آمادگی بالای تیم استقلال در پیش داریم و امسال استقلال یکی از تیم‌های خوب لیگ است و در صدر جدول با استقلال خوزستان است.

وی  تصریح کرد: ما به‌خوبی تیم استقلال را آنالیز و تجزیه و تحلیل کردیم و اگر بازیکنان در شرایط خوبی باشند به امید خدا می‌توانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

استیلی افزود: تیم ما با مشکلات زیادی دست به گریبان است و یکی از مشکلاتی که در چند روز اخیر با آن مواجه شدیم از دست دادن سرگئی پاشنکو است و مسئولان باشگاه هر چه تلاش کردند نتوانستند مانع از رفتن او شوند.

استیلی درباره محرومان و مصدومان تیم ملوان توضیح داد: ما آرش افشین را به‌علت مصدومیت در اختیار نداریم و فرزاد حاتمی و سرگئی پاشنکو هم از جمع ما خارج شدند و در این بازی بازیکن محروم نداریم.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت خط حمله تیمش گفت: در این بازی فقط سید جلال رافخایی را در خط حمله تیم داریم و در بازی‌های قبلی از رضا درویشی که پست تخصصی‌اش هافبک بود در خط حمله استفاده می‌کردیم و دو مهاجم خود را به‌ علت‌های گوناگون از دست دادیم و در نیم فصل باید برای حل این معضل چاره‌اندیشی کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین