اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۰۲۰

بختیار- استقلال دوباره کلید خورد

بعد از اتفاقاتی که برای بختیار رحمانی، قبل و بعد از بازی مقابل استقلال در جام حذفی رخ داد، مسوولان او را به پادگان اعزام کردند تا این بازیکن از ترکیب تراکتورسازی کنار گذاشته شود.
۱۰:۲۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پس از این ماجرا، امیر قلعه‌نویی، مهدی کیانی و ایوب کلانتری را در پست هافبک جذب کرد تا با حضور این بازیکنان نشان بدهد که دیگر نیازی به بختیار ندارد.

در همین حین مسوولان باشگاه ملوان مدعی شدند که برای جذب بختیار اقدام‌هایی را انجام خواهند داد تا او ادامه دوران سربازی خود را در انزلی و نیروی دریایی سپری کند. مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه ملوان در این باره می‌گوید: «بختیار بازیکن خوبی است و نباید کاری کنیم که فوتبالش تباه شود. من بختیار رحمانی را از ۱۳، ۱۴ سالگی در فولاد می‌شناسم. او بچه خوبی است و فکر می‌کنم خودش هم الان به اشتباهش پی برده. تصورم بر این است که او به تراکتورسازی برمی گردد و بازی‌اش را می‌کند اما اگر بشود او را به ملوان بیاوریم، فوق‌العاده است. پس در این خصوص اقدام می‌کنیم. البته پروسه انتقال یک بازیکن از سپاه به نیروی دریایی آسان نیست و زمان می‌برد. با این وجود ما درخواست‌مان را در این باره به ستاد مشترک نیروهای مسلح ارسال می‌کنیم.»

در این میان یک نکته وجود دارد. اینکه طبق آیین‌نامه فدراسیون فوتبال، یک بازیکن نمی‌تواند دوران خدمت سربازی خود را در دو تیم یا دو یگان بگذراند. در قسمت بازیکنان مشمول (مقررات وظیفه عمومی) بخش دوم و بند ۱۳ آیین‌نامه نقل و انتقالات آمده است: «بازیکنانی که به عنوان سهمیه سرباز از مراجع ذیصلاح به باشگاه‌های نظامی و انتظامی اختصاص داده می‌شوند می‌بایست تا پایان، دوران سربازی خود را در آن باشگاه سپری نمایند و حق انتقال به دیگر باشگاه‌های نظامی و انتظامی را ندارند.»

با این حساب باید گفت حتی اگر باشگاه تراکتورسازی هم با جدایی بختیار موافقت کند او طبق قانون نمی‌تواند در ملوان یا هیچ تیم نظامی دیگری بازی کند و باید دوران سربازی خود را با تراکتورسازی به پایان ببرد و جز این راه دیگری پیش رویش نخواهد بود.

از طرفی دیگر، استقلال از جمله تیم‌هایی است که دوباره برای جذب بختیار رحمانی اقدام کرده و این هافبک سابقا ملی‌پوش را مد نظر قرار داده. دلیل اصلی اعزام رحمانی به پادگان هم مذاکره پنهانی با استقلال بود. حالا شنیده می‌شود مسوولان باشگاه استقلال همچنان پیگیر جذب بختیار هستند و از راه‌های مختلف قصد دارند او را به خدمت بگیرند. به همین دلیل بهرام افشارزاده یکی از افراد حاضر در باشگاه به نام پندار توفیقی را مامور کرده تا به هر طریقی شده ماجرای کسری سربازی بختیار را حل و فصل و موانع حضور او در استقلال را برطرف کند. آیا استقلال در جذب بختیار موفق می‌شود یا او ادامه سربازی خود را باید در پادگان سپری کند؟ این سوالی است که کسی جوابش را نمی‌داند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین