اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۰۰۰
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: با وجود مشکلات فراوانی که داریم به خاطر هواداران مقابل استقلال به میدان می‌رویم.
۱۴:۴۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حمید استیلی  در مورد دیدار روز جمعه با استقلال گفت: دیدار سختی با این تیم داریم. استقلال امسال فوق‌العاده بازی کرده و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران در این بازی موفق شویم. هواداران نقش مهمی در این بازی دارند. ما برای گرفتن سه امتیاز مقابل استقلال بازی خواهیم کرد. البته یکسری مشکلات داریم که هنوز حل نشده است.

وی در مورد تهدید پاشنکو مبنی بر شرکت نکردن در تمرین ملوان گفت: بله ما با او صحبت کرده بودیم که بخشی از مطالباتش را هم بدهیم اما این اتفاق رخ نداده و او هم به ما گفته که در تمرین شرکت نمی‌کند. من از بازیکنانم ممنون هستم زیرا با همه مشکلات در تمرینات شرکت می‌کنند البته آنها نیاز به تمرکز هم دارند. وقتی بازیکن تمرکز نداشته باشد کار خیلی سخت می‌شود.

استیلی در مورد اینکه مشکلات مالی تمرکز بازیکنان ملوان را گرفته گفت: بله همین گونه است البته آقای دنیامالی خیلی زحمت می‌کشد تا مشکلات مالی به حداقل برسد. با این حال فردی در ابتدای فصل به باشگاه ملوان آمد و تعهدات زیادی را ایجاد کرد. این تعهدها باید پرداخت شود که باشگاه هنوز نتوانسته آنها را انجام دهد با این حال من و بازیکنان به خاطر هواداران مقابل استقلال هم بازی می‌کنیم تا بعد ببینیم چه پیش خواهد آمد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ریالی پول نگرفتند. کار با این شرایط بسیار سخت و دشوار است. هنوز من هم یک ریال هم ملوان نگرفته‌ام. در مجموع به دستیارانم 7 میلیون تومان پول داده شده است. البته همچنان قول گرفته‌ایم که مشکلات مالی حل شود ولی اکنون که نیم‌فصل لیگ هم رسیده پولی پرداخت نشده است.

سرمربی ملوان در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است. همه چیز آن روی نظم است. بدنسازی خوبی انجام داده‌اند و وقتی شروع لیگ هم خوب باشد همه چیز درست پیش می‌رود. استقلال خوزستان را نگاه کنید ثبات دارد. عبدالله ویسی سه سال است که در این باشگاه حضور دارد و پول بازیکنان پرداخت شده و اکنون این تیم در صدر جدول قرار گرفته است. در پرسپولیس و استقلال هم 6090 خوب کار کرده و به آنها پول می‌دهد اما در ملوان هیچ خبری از پول نیست و این کار را برای بازیکنان سخت می‌کند.

استیلی افزود: در انزلی می‌توان از منطقه آزاد، کشتیرانی و گمرک درآمد داشت اما هیچ کس به ملوان کمک نمی‌کند. نماینده مردم هم به ملوان بی‌توجه است و فقط من که از شهر دیگری به انزلی آمده‌ام به دنبال جذب اسپانسر برای تیم هستم تا مشکلات را به حداقل برسانیم. با این وضعیت حتی جمع کردن این بازیکنان در تمرین هنر می‌خواهد. بازیکن خارجی ما بازیکن با اخلاقی است و از نظر فنی یکی از بهترین‌هاست اما وقتی من به پاشنکو می‌گویم پول او را چهارشنبه می‌دهیم اما این اتفاق نمی‌افتد. دیگر بازیکن به حرف من هم اهمیت نمی‌دهد. او در ژانویه و سال جدید میلادی برای خانواده‌اش پول می‌خواهد با این شرایط بعد از این بازی باید بنشینم و با هیات‌مدیره و مدیرعامل صحبت کنم. کار برای من و بازیکنان با این شرایط بسیار سخت است.

سرمربی ملوان با اشاره به جذب بازیکن در نیم‌فصل گفت: به من قول داده شد که بازیکن خارجی بیاورند و بازیکن داخلی جذب شود. ملوان تیم‌های متعدد و بانوان دارد و بدون پول و بودجه نمی‌توان کار کرد. مردم روز جمعه به ورزشگاه می‌آیند و از ملوان برد می‌خواهند. آنها مشکلات ما را نمی‌دانند و وقتی مسئله‌ای هم پیش می‌آید اول از همه به من اعتراض می‌کنند و بد و بیراه می‌گویند. باور کنید من در ملوان از جیبم هم هزینه کردم و پول هم قرض دادم تا مشکلات کم شود.

استیلی در مورد جذب منوچهری گفت: قرار بود که منوچهری به ملوان بیاید اما باشگاه راه‌آهن با حضور او در ملوان مخالفت کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین