اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۹۹۴
فکر نمی‌کنم باشگاه به شهر دیگری منتقل شود

تارتار: مخالف جدایی براداران محمدی هستم/ در چند پُست مشکل داریم

سرمربی راه‌آهن مخالفت خود را با جدایی دو بازیکن تاثیرگذار این تیم اعلام کرد.
۱۳:۴۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار راه‌آهن مقابل سایپا در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر گفت: فردا با تیمی بازی داریم که از لحاظ مهره نفرات خوبی در اختیار دارد و اکثر بازیکنانش باتجربه هستند، ضمن اینکه در راس کادرفنی این تیم مربی باتجربه و کاربلدی حضور دارد. من افتخار شاگردی جلالی در تیم نیروهای مسلح را دارم و درس‌های زیادی از او یاد گرفته‌ام.

وی افزود: کارمان در بازی با سایپا خیلی سخت است و باید از همان ابتدا با تمرکز بالا در زمین حضور پیدا کنیم و مقابل این تیم باتجربه کمترین اشتباه را داشته باشیم. در طول این هفته روی نقاط ضعف سایپا کار کردیم تا با ارائه یک بازی خوب امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.

سرمربی راه‌آهن درباره برنامه‌های تیمش برای نیم فصل دوم تصریح کرد: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی فردا قرار داده‌ایم و روز جمعه در خصوص اینکه چه نفراتی به تیم ما اضافه خواهند شد و چه نفراتی جدا می‌شوند تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهیم داد.

تارتار درباره اینکه گفته می‌شود نفراتی چون امین منوچهری دیگر قصد ماندن در راه‌آهن را ندارد، گفت: شرایط ما طوری است که باید در نیم‌فصل تیم‌مان را  تقویت کنیم.  بازیکنانی چون امین منوچهری قاعدتا دوست دارند هم خودشان پیشرفت بیشتری داشته باشند و هم اینکه تیم راه‌آهن برای نیم فصل دوم اوضاع بهتری داشته باشد. اگر او حرف از جدایی زده شاید دوست دارد که تیم راه‌آهن در نیم‌فصل دوم تقویت شود. در چند پست دچار مشکل هستیم که با نفراتی که جذب می‌شوند شرایط‌مان بهتر خواهد شد. غیر از محمد عباس‌زاده و یکی دو بازیکن دیگر بقیه نفراتی که تا الان به تیم‌مان پیوستند در رده سنی امید هستند و ما در مورد آنها برای باشگاه آینده‌نگری می‌کنیم، یارگیری اصلی ما برای نیم فصل دوم از روز جمعه خواهد بود.

وی درباره ضعف گلزنی تیمش گفت: طبیعتا باید خط حمله به خوبی از بازیکنان پشت سر تقویت شود و اگر موقعیتی نباشد مهاجم نمی‌تواند گل بزند به همین منظور ما قصد داریم تیم خود را به طور کامل تقویت کنیم تا در نیم فصل دوم مشکل گلزنی نداشته باشیم. این را هم بگویم که دو عنصر تهاجمی خوب ما از جمله برادران محمدی در بیشتر مواقع در اردوی تیم امید هستند و فرصت هماهنگی با دیگر نفرات را نداشتند.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به پیشنهادات رسیده برای جذب برادران محمدی خاطرنشان کرد: این دو بازیکن از بهترین‌های تیم ما هستند و طبیعی است که پیشنهادات زیادی برای جذب آنها به باشگاه رسیده باشد. موافق جدایی هیچ یک از این دو بازیکن نیستم و ما برای نیم‌فصل دوم شدیدا به آنها نیاز داریم. با این حال تصمیم‌گیرنده نهایی در این مورد مدیرعامل و رئیس باشگاه است.

تارتار در خصوص انتقال راه‌آهن به سایر استان‌ها گفت: در جریان این اتفاق نیستم و هر هفته این موضوع مطرح می‌شود اما خبری در باشگاه نیست، فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص مشکلات مالی عنوان کرد: مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و ما تا این لحظه بحث مالی نداشته‌ایم و روی پرداختی‌ها هم خیلی عقب نیستیم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین