اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۹۹۲
امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد
هافبک چپ‌پای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که هیچ فردی از باشگاه استقلال در این مدت با او تماس نگرفته است.
۱۳:۲۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-داریوش شجاعیان ابتدا در خصوص صحبت‌های اخیر سرپرست گسترش فولاد که گفته بود استقلالی‌ها تمرکز او را بابت تماس‌هایی که داشته‌اند برهم زده‌اند گفت: صادقانه بگویم در این مدتی که بحث حضورم در استقلال مطرح شده است، هیچ‌کس از این باشگاه با من تماس نگرفت. شاید در رسانه‌ها مسائل مختلفی مطرح شده باشد، ولی من تا به امروز با هیچ‌کدام از مسئولان باشگاه استقلال صحبت نکرده‌ام. نمی‌دانم آنها با باشگاه گسترش مذاکره کرده‌اند یا خیر، ولی من در حال حاضر بازیکن این تیم هستم و ترجیح می‌دهم تمام تمرکزم را روی موفقیت گسترش فولاد بگذارم.

وی در ادامه در مورد نتایج ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر خاطرنشان کرد: متأسفانه در چند بازی اخیر بدشانسی آوردیم و مقابل پرسپولیس، فولاد و سایپا حق‌مان این بود که بیشتر امتیاز بگیریم. ما واقعاً در این چند بازی بدشانس بودیم. امیدوارم این بدشانسی‌ها دست از سر گسترش بردارد. فراز کمالوند هم به عنوان سرمربی نگران است و شرایط ما هم در جدول خطرناک شده است. امیدوارم در بازی با تراکتورسازی سه امتیاز را بگیریم و به آرامش برسیم.

هافبک چپ‌پای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: تراکتور تیم خوبی است و مطمئناً با حضور هوادارانش برای هر تیمی یک حریف سخت محسوب می‌شود. ما هم تیم کوچکی نیستیم و توانایی برتری مقابل تراکتورسازی را داریم. با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی دنبال این هستیم که سه امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین