اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۸۸
به کمالوند در خصوص بازی با راه‌آهن هشدار دادم

محمدزاده: مدارک درودگر درباره مس کرمان قوی نبود و مانع برگزاری پلی‌آف لیگ برتر نمی‌شود

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: مدارک ارائه شده از سوی درودگر به قدری قوی و قانع کننده نبود که مانع برگزاری دیدار پلی‌آف لیگ برتر شود.
۱۳:۳۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-علی اکبر محمدزاده در خصوص اظهارات و ادعاهای اخیر صادق درودگر در مورد باشگاه مس کرمان گفت: درودگر یکسری اسناد و مدارک به ما ارائه کرد و بر اساس آن درخواست داشت تا زمان رسیدگی به آنها، بازی پلی‌آف تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان به تعویق بیفتد اما با توجه به اینکه این اسناد به اندازه‌ای قوی و قانع کننده نبود که بازی را به تعویق بیندازیم این کار را انجام ندادیم.

وی افزود: با توجه به شکایتی که صورت گرفته و ادعایی که از سوی مدیرعامل باشگاه نساجی مطرح شده، روز یکشنبه یا دوشنبه مدیرعامل باشگاه نساجی و مدیرعامل مس کرمان را دعوت خواهیم کرد تا با تحقیقات ویژه‌ای که انجام می‌دهیم به جمع بندی برسیم.

رئیس کمیته اخلاق در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد پس از این جلسه بازی های پلی‌آف لیگ برتر به تعویق بیفتد، گفت:  فکر نمی‌کنم مدارک ارائه شده به قدری قوی و قانع کننده باشد که مانع از برگزاری پلی آف لیگ برتر شود بنابراین بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر طبق برنامه انجام می‌شود.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که آیا گزارشی مبنی بر تخلف در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به شما ارائه شده، گفت: خوشبختانه گزارش خاصی از هفته بیست و نهم به دست ما نرسیده اما نسبت به بازی تیم‌های راه آهن و گسترش فولاد در هفته سی‌ام لیگ برترحساسیت‌های ویژه‌ای وجود دارد که به هر دوباشگاه، مدیرعامل و سرمربی تذکر و هشدار دادیم که نسبت به این حساسیت‌ها مراقب باشند.

وی گفت: در بازدیدی که از باشگاه گسترش فولاد داشتم به دوستان و کمالوند گفتم که یکسری شبهات در خصوص بازی با راه آهن وجود دارد که وی به من گفت قرار بود پس از بازی با پرسپولیس به بازیکنان تیم پاداش دهیم که من از مالک باشگاه خواستم این موضوع را به پس از برد مقابل راه آهن موکول کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین