اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۸۴۱
مدیر برنامه‌های ستاره پرتغالی رئال مادرید بار دیگر تأکید کرد که این بازیکن در جمع کهکشانی‌ها بازنشسته خواهد شد.
۱۰:۰۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید مطرح شده و برخی بر این باورند که مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها در پایان فصل جاری سانتیاگوبرنابئو را ترک خواهد کرد. حتی گفته می‌شود بازگشت به منچستریونایتد یکی از گزینه‌های این بازیکن 30 ساله است، این در حالی است که تیم‌هایی همچون چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و حتی منچسترسیتی وی را زیرنظر دارند.

ژرژ مندس که در مراسم «گلوب ساکر اِوارد» که هر ساله در آستانه سال نوی میلادی در دبی امارات برگزار می‌شود، جایزه بهترین مدیر برنامه سال را به خود اختصاص داد، در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت»، آینده ستاره پرتغالی رئال را این‌گونه تشریح کرد: «رونالدو بهترین فوتبالیست تمامی ادوار است و اطمینان دارم که او برای چهار، پنج، شش یا هفت سال دیگر در رئال مادرید بازی خواهد کرد. کریس به دوران حرفه‌ای خود در همین تیم خاتمه خواهد داد. رونالدو از بودن در رئال خوشحال است و وقتی 40 ساله شد کفش‌هایش را در این باشگاه خواهد آویخت.

مدیربرنامه‌های رونالدو که در عین حال مدیربرنامه‌های ژوزه مورینیو هم هست، همچنین در خصوص وضعیت این مربی پرتغالی که گفته می‌شود گزینه جانشینی لوئیز فن‌خال است، اظهار داشت: در حال حاضر ژوزه در برزیل به سر می‌برد. باید ببینیم که در بازگشت او از تعطیلات چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا احتمال بازگشت او به ایتالیا وجود دارد؟ باید بگویم در حال حاضر ما صحبتی با انگلیسی‌ها، اسپانیایی‌ها و ایتالیایی‌ها نداشته‌ایم. به هر حال مورینیو باید آرام باشد و نگران چیزی نباشد. او بهترین مربی جهان است.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین