اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۷۲
ایرانیان

ما در شهر قدس بازی می‌کردیم تکلیف بازی استقلال چه می‌شد/ بازیکنان نفت اعتصاب نکردند!

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما آمادگی داشتیم در شهر قدس به مصاف تراکتورسازی برویم اما اگر ما در این بازی حاضر می‌شدیم آنوقت تکلیف بازی استقلال چه می‌شد؟
۰۹:۵۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رحیم ایرانیان در خصوص به تعویق افتادن دیدار تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی به دلیل آلودگی هوای تهران و اینکه گفته می‌شود نفتی‌ها حاضر به بازی در زمین شهرقدس نشده‌اند، گفت: بحث قبول کردن بازی در شهر قدس مطرح نیست. موضوعی که مهم است این است که هوای تهران آلوده است. چرا بازی استقلال لغو شد؟ به هر حال دو بازی در تهران بود و به دلیل شرایط نامناسب وضعیت هوا و با تشخیص مسئولان این دو بازی لغو شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم نفت حاضر به بازی در شهر قدس نشد، اظهار داشت: این طور هم نبود که ما نخواهیم در شهر قدس بازی کنیم اما اگر ما به شهر قدس می‌رفتیم و مقابل تراکتورسازی بازی می‌کردیم تکلیف بازی استقلال چه می‌شد؟ هوای تهران آلوده است اما با این همه ما آمادگی داشتیم حتی در شهر قدس هم بازی کنیم.

سرپرست تیم نفت اظهار داشت: این وضعیت برای باشگاه‌های تراکتورسازی و سیاه‌جامگان هم سخت شده چرا که آنها باید امشب به تبریز و مشهد برمی‌گشتند و بلیت هم داشتند اما امیدوارم تا سه‌شنبه هوای تهران مناسب باشد تا این دو بازی برگزار شود.

ایرانیان در مورد اعتصاب بازیکنان نفت به دلیل مشکلات مالی و تحریم تمرینات این تیم توسط آنها، اظهار داشت: بحث اعتصاب و تحریم در میان نیست! بازیکنان دیروز تمرین کردند و امروز هم که در هتل هستند ساعت 11 عازم محل تمرین می‌شوند. شب گذشته منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه در اردوی تیم حاضر شد و با بازیکنان صحبت کرد. طی صحبت‌های او قرار است امروز یا فردا حساب بازیکنان نفت شارژ شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین