اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۵۴
خوشحالم عباس‌زاده پس از یک نیم فصل دوری گل زد

تارتار: بازیکنانم از استرس گل نزدن خارج شدند

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن از گلزنی مهاجم تیمش ابراز خوشحالی کرد.
۱۸:۰۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: یک بازی حساس را پیش‌بینی می‌کردیم و به همین دلیل پس از اینکه گل دریافت کردیم، رو به بازی هجومی آوردیم و توانستیم به بازی برگردیم.

وی افزود: حُسن بازی این بود که تیمی که 7 بازی گل نزده، در این بازی گل به ثمر رساند، آن هم پس از گلی که دریافت کرد. خدا را شکر بازیکنانم از استرس گل نزدن خارج شدند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون توانستند به بازی برگردند. این بازی برای ما خیلی مهم و 6 امتیازی بود و فولاد در جدول نزدیک به ما قرار داشت. همین یک امتیاز باعث شده حریف باز هم پایین‌تر از ما قرار بگیرد. امیدوارم در فصل نقل‌وانتقالات بازیکن جذب کرده و تیم را تقویت کنیم.

سرمربی راه‌آهن در خصوص محمد عباس‌زاده تصریح کرد: خوشحالم از اینکه عباس‌زاده گل زد. او آمده که خیلی از چیزها را ثابت کند. عباس‌زاده پس از یک نیم فصل بیرون نشستن روز خوبی را سپری کرد. مطمئن هستم نیم فصل دوم به روزهای خوبش در پرسپولیس بازمی‌گردد.

تارتار در مورد نیمکت‌نشینی ننزیچ خاطرنشان کرد: نیمکت‌نشینی این دروازه‌بان فنی بوده و با صلاحدید کادرفنی محمدعلی رمضانیان درون دروازه قرار گرفت و عملکردش مثبت بود.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین