اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۲۶
هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد تا به امروز هیچ پیشنهادی از باشگاه استقلال دریافت نکرده است.
۱۵:۴۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-داریوش شجاعیان در خصوص اتفاقاتی که بعد از بازی گسترش فولاد برابر فولادخوزستان رخ داد و مصاحبه کمالوند در مورد کم‌کاری بازیکنان این تیم تبریزی  گفت: سرمربی ما حق داشت ناراحت شود، چون آن بازی را کامل در اختیار داشتیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که این‌طور نشد. متأسفانه در ثانیه‌های آخر گل خوردیم و شاید همه ما کم‌کاری کرده باشیم. مطمئناً در آن لحظات تمرکز نداشتیم و کمالوند هم حق داشت آن حرف‌ها را بزند.

وی ادامه داد: خدا را شکر با بازیکنانی که تازه به تیم ما اضافه شده‌اند شرایط بهتری داریم و می‌توانیم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری گرفته و در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم. مطمئناً تلاش می‌کنیم تا بهترین جایگاه را داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که همچنان بحث حضورش در استقلال مطرح می‌شود، در این خصوص گفت: من از این موضوع خبری ندارم و پیشنهاد استقلال تا الان فقط در رسانه‌ها مطرح شده است. من با گسترش فولاد قرارداد دارم و برای جدایی‌ام ابتدا باید مدیریت این باشگاه تصمیم بگیرد. در این شرایط فقط به این فکر می‌کنم که بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم و امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین