اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۶۹۴
هرایر مگویان، مدافع استقلال گفت: رفتنم سمت قلعه‌نویی موضوع عجیبی نبود.
۱۰:۳۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مدافع ارمنی استقلال ادعا می‌کند بازیکنان استقلال با برگزاری مراسم کریسمس انگیزه‌های او و پروپجیچ را برای موفقیت در این تیم چند برابر کرده‌اند.

هرائر مگویان در گفتگویی ادعا می‌کند که شرایط در نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر از نیم فصل اول است، چراکه همه تیم‌ها از هم شناخت دارند و کار برای امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌شود.

امسال که تعطیلات کریسمس را در کشورت نیستی احساس ناراحتی نمی کنی؟ به هرحال در ایران  تعطیلات سال نو زمان دیگری است.
من در طول دوران فوتبالم همیشه در اروپا بازی کرده‌ام و به همین دلیل هم این دومین سال است که تعطیلات سال نو میلادی را در کشوری هستم که با فرهنگ کشورم فرق دارد. ناراحت نیستم و به خوبی می‌دانم که فوتبال شغل من است. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و از این راه کسب درآمد می‌کنم. به همین دلیل هم این مسائل من را پشیمان نمی‌کند. الان در ایران بازی می‌کنم و از حضور در کشور شما کاملا راضی هستم. در این جا مردم ایران رفتار بسیار خوبی با ما دارند.

بازیکنان هم که روز گذشته برای تو جشن مفصلی برگزار کردند. از این موضوع سوپرایز نشدی؟
بله. هم من و هم پروپجیچ خیلی از این اتفاق خوشحال شدیم. به هرحال ما از کشورمان دور هستیم و این اتفاق کمی برای ما سخت است. اما بازیکنان کاری می‌کنند که ما غم دوری از وطن‌مان را احساس نکنیم و بتوانیم با انگیزه به کارمان ادامه بدهیم. از رفتاری که بازیکنان انجام دادند خیلی خوشحالم و مطمئن باشید ما هم تلاش می‌کنیم که بتوانیم در پایان فصل استقلال را موفق کنیم چراکه بازیکنان انگیزه زیادی به ما دادند.

از شرایط این فصل خود در استقلال صحبت کن. این فصل تو را به عنوان یکی از بهترین دفاع‌های لیگ معرفی می‌کنند در حالی که پارسال شرایط برای تو اینطور نبود.

به هرحال پارسال اتفاق‌های نادری برای استقلال افتاد. باشگاه پول نداشت و واقعا اوضاع اصلا خوب نبود. ما امسال خیلی تلاش کردیم که فصل گذشته را جبران کنیم. وقتی هم که همه تیم خوب بازی می‌کنند طبیعی است که من هم می‌توانم بازی خوبم را به نمایش بگذارم. بازهم می‌گویم که من پارسال هم تمام تلاشم را کردم اما امسال شرایط تیم خیلی بهتر شده است.

و تو از دید بسیاری از کارشناسان در تیم منتخب نیم فصل قرار گرفته‌ای. این ماجرا را چطور می‌بینی؟
این موضوعی نیست که من را مغرور کند. به هرحال من دقیقا همان وظایفی را در زمین بازی انجام می‌دهم که کادرفنی از من خواسته است. همین که توانسته‌ام در سیستم استقلال جا بیفتم برایم یک اتفاق کاملا خوب است و وقتی با آقای مظلومی حرف می‌زنم و می‌بینم از من راضی است به من حس خوبی می‌دهد. من هم تلاش می‌کنم روزبه روز بهتر باشم و بتوانم در راه موفقیت به استقلال کمک کنم.

تو در بازی با تراکتورسازی در نیمه‌نهایی جام حذفی به سمت امیر قلعه‌نویی، سرمربی فصل گذشته استقلال رفتی. دلیل این مساله چه بود؟

به هرحال آقای قلعه‌نویی مربی فصل گذشته من بودند و من عادت دارم به همه مربی‌هایی که برای من زحمت کشیده‌اند احترام بگذارم. حتی دل من برای تمام بازیکنان فصل گذشته استقلال که حالا در این تیم نیستند هم تنگ شده است. به هرحال ما روزهای بسیار خوبی را با هم سپری کردیم و من نمی‌توانم این خاطره‌ها را به راحتی فراموش کنم.

خیلی‌ها می گویند استقلال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. شما هم این موضوع را قبول دارید؟
به هرحال ما تا بدین جای فصل نتایج خوبی گرفته‌ایم و می‌خواهیم به روند روبه رشدمان ادامه بدهیم. همه انگیزه بازیکنان در این فصل جبران اتفاق‌های 2 فصل گذشته است اما هنوز نمی‌توان در مورد چیزی قطعی صحبت کرد. در پایان نیم فصل بسیار زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی حرف بزنیم اما ما برای همین هدف برنامه‌ریزی کرده ایم ومی خواهیم به خواسته خود برسیم.

از نظر تو چرا در نیم فصل شرایط امتیاز گرفتن سخت‌تر می شود؟
از نظر من به دو دلیل بازی‌ها در نیم فصل دوم خیلی سخت‌تر است. دلیل اول این است که تمام تیم‌ها نیم فصل بازی کرده‌اند و همه از هم شناخت کافی دارند. در این شرایط گل زدن خیلی سخت است. دلیل دوم هم این است که بعضی از تیم‌ها انگیزه صدرنشینی و بعضی دیگر در اندیشه بقا هستند و به همین دلیل هم انگیزه‌ها بیشتر است. همیشه در نیم فصل دوم بازی‌ها فشرده‌تر می‌شود اما ما اگر قهرمانی می‌خواهیم باید به روند خوب‌مان ادامه بدهیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین