اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۶۴۱

نظام وظیفه مانع جدایی بازیکن تراکتور می‌‌شود؟

بختیار رحمانی که نیم‌فصل را در تراکتورسازی به پایان رساند با استقلالی‌ها به تهران آمد و مذاکرات اولیه‌اش را طی سفر با آبی‌پوشان پایتخت آغاز کرد.
۱۳:۵۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-بختیار رحمانی که نیم‌فصل را در تراکتورسازی به پایان رساند با استقلالی‌ها به تهران آمد و مذاکرات اولیه‌اش را طی سفر با آبی‌پوشان پایتخت آغاز کرد. از چند هفته قبل شایعه مذاکره استقلال با بختیار رحمانی به گوش می‌رسید. هافبک شماره 11 تراکتورسازی برای خدمت سربازی پیراهن این تیم را پوشیده بود. این مذاکرات اما هیچوقت شکل علنی به خود نگرفت. طرفین مذاکره هر بار آن را تکذیب کردند، چون زمان نقل‌وانتقالات فرا نرسیده بود. حالا و با آغاز نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، این مذاکرات علنی شده و وارد دور جدیدی شده است. بختیار رحمانی عزم خود را جزم کرده تا از تراکتورسازی جدا شود. او در بازی تیمش مقابل استقلال در جام حذفی که با شکست 2 بر یک همراه بود توسط هواداران هو شد و مورد انتقاد قرار گرفت. به همین دلیل هم بود که در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد 10 میلیارد هم به او بدهند هرگز در تراکتورسازی نخواهد ماند. سپس نوبت به پست او در اینستاگرام رسید. پستی با کپشن فدای سرم! این پست با انتقادهایی همراه شد تا بختیار رحمانی تصمیم به پاک کردن تمام پست‌ها و خروج ناگهانی از اینستاگرام بگیرد. او سه‌شنبه‌شب و بعد از مسابقه نیز در تبریز نماند و همراه کاروان استقلال به تهران سفر کرد و گفته می‌شود در هواپیما با مسؤولان این باشگاه مذاکراتی نیز انجام داده است. بختیار رحمانی به گفته خودش کسری خدمت دارد و از امروز می‌تواند پیراهن هر تیم دیگری را بپوشد. از طرفی مسؤولان تراکتورسازی معتقدند او مدارکی به نظام وظیفه ارائه نکرده و به همین دلیل تا تیرماه سال 1395 سرباز است و باید برای تراکتورسازی بازی کند. به نظر می‌رسد بختیار رحمانی به تهران آمده تا پس از حضور در نظام وظیفه و استعلام از مسؤولان، با استقلال به توافق برسد و پیراهن این باشگاه را بر تن کند. اتفاقی که از قبل می‌شد پیش‌بینی‌ کرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
saeid
Germany
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
بی شرفی از قیافت میریزه گم شو هرجایی میخای فقط دیگه تبریز نیاکه شاید سالم برنگردی
فرهاد تراختوری
Germany
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
اگه این بازیکن موفق بشه همچین کاری بکنه ، ننگ بر آقای عباسی و ننگ بر مسئولان نظام وظیفه
ناشناس
Oman
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
چطور بازیکن سرباز که هیچ انگیزهای نداره باید تو تیمایی که برای قهرمانی می جنگندباید بازیکنه اخه اولگوتون کدوم کشوربوده یا اختراع خودتون
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین